اخبار

"برگزاری وبینار آموزشی تدوین طرح توجیهی راه اندازی کسب و کار خانگی" در همدان

همدان

۱۴۰۰/۰۵/۰۹

خلاصه خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان همدان، «وبینار آموزشی تدوین طرح توجیهی راه اندازی کسب و کار خانگی» ویژه متقاضیان طرح، روز چهارشنبه، 13 مرداد ماه ساعت 10 صبح از طریق سامانه امجد برگزار می شود.


متن کامل خبر

متقاضیان در این وبینار که توسط مهندس اسماعیل قهرمانی رئیس اداره اشتغال و هدایت نیروی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ارائه خواهد شد با چگونگی تدوین طرح توجیهی راه اندازی کسب و کار خانگی به طور کامل آشنا می شوند .

متقاضیان مشاغل خانگی می توانند با تدوین طرح توجیهی استاندارد از ابتدا با آینده شغلی خود آشنا شده و از زیانهای احتمالی در کسب و کار پیشگیری نمایند، در واقع این افراد می توانند یک نقشه راه برای کسب و کار خانگی خود ترسیم کنند.

علاقمندان جهت حضور در این وبینار می‌توانند با ورود به سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی همدان (امجد)به آدرس  Http://amjad.jde.ir/hm، انتخاب نام جلسه « وبینار آموزشی تدوین طرح توجیهی راه اندازی کسب و کار خانگی» » و سپس واردکردن نام و نام خانوادگی و در پایان  وارد کردن رمز  عبورjde005  در جلسه حضور داشته باشند؛ متقاضیان برای حضور در جلسه  باید از مرورگر(موزیلا) Mozilla Firefoxاستفاده کنند. 

لازم به ذکر است این وبینار به همت دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی واحد همدان و  اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار می شود.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت کار و مجری گری جهاد دانشگاهی با هدف فراهم نمودن زمینه شغلی برای 54 هزار نفر در 31 استان در حال انجام و پیگیری است که در این میان سهم استان همدان 2100 نفر است.