دوره آموزشی آموزشی برندسازی ویژه پشتیبانان و متقاضیان مشاغل خانگی لرستان به همت جهاد دانشگاهی برگزار شد.
این دوره آموزشی 4 ساعته با تدریس احسان ابراهیمی؛ مدرس برندینگ و دکترای بازاریابی به صورت مباحث نظری، بحث و گفت و گو و بررسی نمونه های واقعی داخلی و خارجی ارائه شد.
پشتیبانان و متقاضیان مشاغل خانگی از شرکت کنندگان این دوره بودند.
برند و عناصر آن، روند حرکت برند در ذهن مشتری، مدل های ارزش ویژه برند آکر، برندسازی و مراحل ساخت یک برند، استراتژی های برندسازی، DNA برند، تبلیغات و برندسازی، بازاریابی محتوایی، تقارن در آلمان های ملموس و ناملموس برند، برند شخصی و نقش آن در فرآیند برندسازی، وفادارساری و برندسازی، جایگاه نسل چهارم بازاریابی در فرآیند برندسازی،ک و مدیریت تجربه مشتری از جمله سرفصل های این دوره آموزشی بودند.
لازم به ذکر است که در این دوره مباحثی چون اهمیت برند در دوران پسا کرونا و تقاضای تجمیع شده تشریح و آموزش داده شد.
معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی
(۰۲۱) ۶۶۷۴۷۷۴۷