کارگاه آموزشی برندسازی برای متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان ایلام برگزار شد.
در این کارگاه آموزشی مهندس حامد درویشی، کارآفرین و مشاور کسب و کار با اشاره به اهمیت تبلیغات برای موفقیت کسب و کارها اظهار کرد: تبلیغات یک تکنیک کارآمد و موثر برای ترویج کالا، خدمات و ایدهها است؛ این یک شکل و روشی از ارتباطات غیر شخصی است که در آن اطلاعات کسب و کار برای مشتریان بالقوه در دسترس قرار میگیرد.
وی با بیان اینکه ایده اساسی در تبلیغات افزایش کسب وکار با فروش کالا یا خدمات است، گفت: ترویج محصولات تازه وارد شده در میان مشتریان بالقوه، ترویج برنامه فروش شخصی، ایجاد آگاهی در مدتزمان کوتاهی بین حداکثر افراد در مورد کسبوکار خود، برای ورود به بازار ملی یا حتی بین المللی و ایجاد گروه جدید از مشتریان و بالا بردن حسن نیت و ایجاد اعتبار در میان مشتریان با وعده ارائه کیفیت بهتر محصولات و خدمات از جمله اهداف یک کسب و کار است.
طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اجرای جهاد دانشگاهی در حال انجام است.
معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی
(۰۲۱) ۶۶۷۴۷۷۴۷