اخبار

نشست مدیر عامل شرکت رابین با پشتیبانان و فعالان حوزه صنایع دستی طرح الگوی مشاغل خانکی استان کرمانشاه

کرمانشاه

۱۳۹۷/۰۶/۲۰

متن کامل خبر

نشست شرکت رابین برند کشوری در حوزه بازار یابی و برندیگ صنایع دستی با پشتیبانان و فعالان حوزه صنایع دستی طرح الگوی مشاغل خانکی استان کرمانشاه برگزار شد.

در این نشست که سالن شهید نوروز نژاد سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه، معاون اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مسئول دبیرخانه مشاغل خانگی استان، معاون سازمان میراث فرهنگی و تمامی پشتیبانان حوزه صنایع دستی استان حضور داشتند.

در ابتدای جلسه اقای مهندس خوش خوی از سازمان جهاددانشگاهی گزارشی از روند انجام اجرای طرح در فاز های مختلف انرا برای مسیولین اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی و میراث فرهنگی و سایر مدعوین ارایه دادند. پس از ان خانم نظری معاونت اشتغال اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان مواردی در خصوص اجرای طرح و تذکراتی به پشتیبانان حوزه صنایع دستی مطرح نمودند.

سعید عباسی نماینده شرکت رابین توضیحات مبسوطی در خصوص بازاریابی و برندینگ و بسته بندی محصولات صنایع دستی و نحوه تعامل برای فروش محصولات با شرکت رابین را تشریح کرد.

در ادامه خانم دکتر حیدری معاون صنایع دستی سازمان میراث فهنگی و صنایع دستی استان، تقدیر از جهاددانشگاهی برای اجرای طرح الگوی نوین مشاغل خانگی در استان،ابراز رضایت از نحوه عملکرد در اجرای فاز های مختلف این طرح توسط جهاددانشگاهی داشته و همه مدعوین را برای همکاری هر چه بیشتر در این طرح و استفاده از پتانسیل استان در حوزه صنایع دستی مشاغل خانگی تشویق و دعوت کرد.

 در این نشست مدعوین سوالات فنی و تخصصی خود را از برگزار کنندگان جلسه مطرح کردند.