به گزارش دبیرخانه طرح ملی مشاغل خانگی هرمزگان، خانم محمد پور، پیشران بسته بندی خرمادر طرح ملی مشاغل خانگی استان امروز سه شنبه، 12 مرداد سال در کارگاه آنلاین که برای متقاضیان شهرستان بندر عباس، پارسیان و جاسک در محل جهاد دانشگاهی برگزار شدبه بیان ضرورت بسته بندی خرما پرداخت.
مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با اشاره به "اهمیت بسته بندی در بازار داخلی و خارجی با تکیه بر مشتری پسندی آن "گفت: یک بسته بندی خرمای خوب و شیک کمک بسیاری در بازاریابی و فروش بیشتر هر محصولی دارد، که فروش خرما نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.
وی ادامه داد: این روزها با گسترش بازار فروش خرما و صادرات خرما شاهد ایجاد تنوع بالایی در کارتنها و بستهبندی خرما با طرحها و شکلهای مختلف هستیم. به طوری که تمامی افرادی که وارد بازار خرما میشوند باید صنعت بستهبندی آن را نیز جدی بگیرید.
این پیشران ادامه داد: اما سوالی که در این میان ذهن افراد را درگیر میکند این است که هدف اصلی بستهبندی خرما چیست و چرا به موضوع اصلی افراد در این بازار تبدیل شده است؟
این استاد دانشگاه در پایان گفت: مهمترین هدف از بستهبندی خرما مراقبت از آن در برابر صدمات و آسیبهای احتمالی در پروسههای مختلف کار برای رسیدن به دست مشتری است. بعد از آن میتوان به موضوع بازاریابی اشاره کرد پس به همین دلیل باید هم از تمام ابعاد به یک بسته بندی توجه کرد.
شایان ذکر است: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، مجری گری جهاد دانشگاهی هرمزگان در جهاد دانشگاهی برگزار میشود.
انتهای پیام
معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی
(۰۲۱) ۶۶۷۴۷۷۴۷