اخبار

نخستین كارگاه مشاوره و استعدادسنجی راه‌اندازي كسب و كارهاي خانگي در چهارمحال و بختياري برگزار شد

چهارمحال وبختيارئ

۱۳۹۷/۰۶/۲۰

متن کامل خبر

كارگاه استعدادسنجی و مشاوره عمومی راه‌اندازي كسب و كارهاي خانگي  ویژه متقاضیان کشت وبسته‌بندی زعفران در راستای فاز دوم و سوم طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی توسط دبیرخانه طرح در جهاد دانشگاهی در چهارمحال و بختياري برگزار شد.
به گزارش ایسنا – منطقه چهارمحال و بختیاری - سيروس رضايي ٢٠ شهريورماه در این کارگاه آموزشی از برگزاري كارگاه‌های مختلف آموزشی و مشاوره عمومي  براساس مزیت‌های شناسایی شده در فاز اول طرح ویژۀ متقاضيان راه‌اندازي كسب و كارهاي خانگی خبر داد و گفت: اين كارگاه‌ها از ٢٠ شهريورماه (به صورت کاملا رایگان) در جهاددانشگاهي استان با هدف آموزش توانمندسازی و آمادگی برای راه‌اندازی، توسعه و پایدار سازی کسب وکارهای خانگی برگزار خواهد شد که پس از برگزاری هر کارگاه و نیازسنجی آموزشی، متقاضیان در کلاس‌های تخصصی هر رشته به صورت (کاملا رایگان)شرکت خواهند کرد.
 سرپرست جهاددانشگاهي چهارمحال و بختياري با اشاره به اینکه کشت و تولید محصول زعفران نقش مؤثری در ایجاد و افزایش درآمد و اشتغال پایدار دارد، افزود: توسعه و ترویج کشت زعفران برای ایجاد انگیزه و استقرار جمعیت در روستاها با هدف کاهش سطح بیکاری باید صورت پذیرد.
وی گفت: اين كارگاه با بيش از ١٠٠ متقاضي راه‌اندازي كسب و كارهاي خانگي در زمينه كشت و بسته بندي زعفران و با حضور حامي و نشان استاني برگزار شد.
رضایی گفت: در اين كارگاه آموزشی زمينه اتصال به بازار متقاضيان توسط حامی، در راستاي راه‌اندازي مشاغل خانگي فراهم می‌شود.