اخبار

بررسی همکاری گروه صنایع گیتی پسند با طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

اصفهان

۱۴۰۰/۰۵/۱۴

متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان اصفهان، جلسه ای با حضور اقای شجاعی نماینده گروه صنایع گیتی پسند ، با هدف همکاری و همیاری اجتماعی و بهره برداری از پتانسیل های سازمانی طرفین برگزار گردید.

 در این جلسه ضمن ارائه  توضیحاتی در خصوص اجرای  طرح ملی مشاغل خانگی در استان و برنامه های صورت گرفته توسط مدیر اجرایی طرح، برنامه ریزی های لازم در خصوص همکاری مشترک در زمینه استفاده از امکانات و فضاهای اموزشی موجود گروه صنایع گیتی پسند، شناسایی فرصت های برون سپاری تولیدات شرکتهای زیرمجموعه و همچنین ظرفیت منابع انسانی موجود درخانواده کارکنان و نیروهای تحت پوشش این مجموعه بزرگ صنعتی درحوزه مشاغل خانگی صورت پذیرفت.

گفتنی است صنایع گيتي‌پسند سال‌ها قبل با سرمايه گذاري در صنايع پليمري و توليد لوله و اتصالات تك لايه آذين لوله و پنج‌لايه نيوپايپ، و تجهيزات گرمايشي و سرمايشي اعم از چيلر، ميني چيلر، پكيج، رادياتور و ... در بازار تاسيسات ساختماني و تاسيسات برودتي و حرارتي كشور پاي گذاشت و هم اکنون با دارا بودن بالغ بر سه هزار نفر نیروی انسانی، به يكي از نمادهاي اقتصاد مولد و  مطرح در صنعت تاسيسات ساختماني و تاسيسات برودتي و حرارتي مبدل شده است.