اخبار

شبکه‌سازی؛ از مزیت‌های بزرگ طرح مشاغل خانگی

اردبيل

۱۴۰۰/۰۵/۲۴

خلاصه خبر

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: شبکه‌سازی و ایجاد زنجیره‌ مناسب بین حلقه‌های تامین مواد اولیه، تولید محصول و شبکه فروش از مزیت‌های طرح ملی توسعه مشاغل خانگی است.


متن کامل خبر

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی اردبیل، دکتر مهران اوچی اردبیلی با بیان این مطلب در برنامه زنده تلویزیونی «تزه‌گون» شبکه سبلان اردبیل گفت: شبکه‌سازی و ایجاد زنجیره‌ مناسب بین حلقه‌های تامین مواد اولیه، تولید محصول و شبکه فروش از مزیت‌های طرح ملی توسعه مشاغل خانگی است. وی در ادامه تصریح کرد: ایجاد شبکه در کسب و کار منجر به کار تیمی و منظم می‌گردد که در این کار تیمی هر فرد نقش خاص خود را ایفا و فرد پیشران نیز مجموعه را مدیریت و راهبری می‌کند.    

 

 

 

 

 

 

وی یادآور شد: یک شبکه کسب و کار شامل تامین مواد اولیه، تولید محصول، شبکه فروش، مرکز ارتباط با مشتری و همچنین مداخلات توسعه‌ای در بهینه‌سازی شبکه مورد نظر است و ارتباط مناسب بین این حلقه‌ها منجر به شکوفایی کسب و کار و رونق یک زنجیره تولید می‌شود.

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل اضافه کرد: در اجرای فاز سوم طرح مشاغل خانگی علاوه بر اتصال به بازار متقاضیان، شبکه‌سازی، هدایت و مشاوره متقاضیان و پیشرانان، استانداردسازی و کمک به رونق کسب و کار پیشران‌ها مورد توجه جدی قرار گرفته است.