اخبار

برگزاري سومين كارگاه آموزش تخصصي توليد گياهان دارويي و ميوه خشك در استان مركزي

مرکزي

۱۴۰۰/۰۵/۲۴

خلاصه خبر

سومين كارگاه آموزش تخصصي توليد گياهان دارويي و ميوه خشك در استان مركزي برگزار شد


متن کامل خبر

 

به گزارش دبيرخانه طرح ملي توسعه مشاغل خانگي در استان مركزي؛ روز شنبه 23  مردادماه 1400 سومين كارگاه آموزش تخصصي توليد گياهان دارويي و ميوه خشك با حضور پيشران طرح سركار خانم پروين فراهاني در محل جهاددانشگاهي استان مركزي برگزار گرديد.

فاطمه غني پور مديراجرايي طرح ملي توسعه مشاغل خانگي در استان مركزي، هدف از برگزاري اين دوره هاي را خوداشتغالي متقاضيان و ورود آنان به بازار كار؛ تشويق متقاضيان مشاغل خانگي به راه اندازي و توسعه كسب و كارهاي خانگي؛ توانمندسازي متقاضيان و كاهش ريسك اوليه سرمايه گذاري در اين حوزه و همچنين افزايش فرصت هاي شغلي از طريق مهارت آموزي متقاضيان اين طرح عنوان نمود.

وي در ادامه تصريح كرد: شناسايي و ساماندهي ظرفيت، پتانسيل هاي اشتغال و قابليت هاي منطقه اي براي ايجاد و توسعه مشاغل خانگي در راستاي پايدارسازي كسب و كار خانگي متقاضيان و همچنين ايجاد زيرساخت هاي بازاريابي و اتصال به بازار به منظور فروش محصولات توليدي از اهداف ويژه اين طرح مي باشد.  

غنی پور در پایان اذعان داشت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  با هدف ایجاد اشتغال پایدار برای توانمندسازی متقاضیان و اتصال به بازار همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی در حال اجرا می باشد.