در اراستای اجراي فاز سوم طرح ملي توسعه مشاغل خانگي در استان هرمزگان دوازدهمین جلسه آموزش تخصصی آنلاین «برند سازی محصولات» شنبه 23مرداد 1400، برای متقاضیان شهرستان بندر عباس، رودان، میناب و ابوموسی بصورت آنلاین در استان هرمزگان برگزار شد.
این با تدریس خانم سالاری با هدف کمک به بازاریابی و فروش محصولات صنایع دستی از طریق سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی هرمزگان (امجد) با لینک Http://amjad.jde.ir/hr به صورت آنلاین برگزار شد.
این کارگاه با هدف شناخت «برند سازی محصولات»، ضرورت برندسازی در دنیای کسب و کار و فروش محصولات ، ویژگیها، تاثیر و اهمیت برندها در دنیای امروزی، مزایای برندسازی و ضرورت برندسازی در صنعتهای مختلف، برند سازی را از چه موقع باید شروع کرد،؛ وضعیت برند در ایران در مقایسه با دیگر کشورها، تاثیر برندینگ (برندسازی) در رقابت محصولات مشابه،ایجاد احساس و معنا در محصول به وسیله برندسازی، طراحی،بسته بندی و تبلیغات،بررسی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر برندسازی محصولات، .... برگزار شد.
امیدوارم این کارگاه به متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی کمک کند تا به یک درک واضح تر از آنچه برندینگ (برندسازی) نامیده می شود، دست یابند .
شايان ذكر است؛ طرح ملي توسعه مشاغل خانگي با كارفرمايي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي با هدف ايجاد اشتغال پايدار براي توانمندسازي متقاضيان و اتصال به بازار همزمان با سراسر كشور در استان هرمزگان در حال اجراست.
انتهای پیام
معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی
(۰۲۱) ۶۶۷۴۷۷۴۷