اخبار

شست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان /رئیس جهاددانشگاهی واحد استان: استقبال بیش از 2360 از طرح نوین مشاغل خانگی در ایلام

ايلام

۱۳۹۷/۰۴/۲۸

متن کامل خبر

رئیس جهاد دانشگاهی ایلام از ثبت‌نام بیش از 2360 نفر تاکنون در طرح نوین مشاغل خانگی خبر داد و گفت: به دنبال افزایش سهم استان در این طرح هستیم.
به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، «سید غلامرضا حسینی» در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان ایلام، با اشاره به اجرای طرح نوین مشاغل خانگی به صورت پایلوت در استان اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش جهادگران و مشاوران شغلی این نهاد در استان تاکنون 2364 نفر ثبت‌نام کرده‌اند .
 

وی با بیان اینکه این طرح در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و مشارکت مردم در اقتصاد و افزایش ثروت در جامعه است و در آن توجه به وام کمرنگ و به زنجیره ازرش اشتغال توجه می‌شود، تصریح کرد: در این طرح برای هر 50 نفر یک مشاور تعیین خواهد شد .

عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی استعدادسنجی ، آموزش ، مشاوره، شبکه‌سازی ،  تیم‌سازی ،.برندسازی ، توسعه محصول ،  بسته‌بندی و استاندار سازی را از موارد مورد توجه این طرح دانست و گفت: این طرح به دلیل ساختار ساده ، سرمایه اندک ، ریسک پذیری پایین ، انعطاف‌پذیری وتطابق با فرهنگ و ... موجب افزایش درامد مردم و توسعه اشتغال خواهد شد و با برند سازی شرایطی را فراهم خواهد کرد که فروش محصولات استان با نام خود استان صادر شود و مردم ایلام حاصل دسترنج خود را به نام ایلام در بازار ببینند و این آرزوی دیرینه مردم و مسئولان اقتصادی تحقق یابد .

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان تصریح کرد که تمام اولویت‌های شغلی در این طرح متناسب با فرهنگ و معیشت مردم استان است و امیدواریم با رایزنی‌هایی که انجام خواهد شد سهمیه استان در این طرح افزایش یابد .

حسینی تاکید کرد: با توجه به استقبال بی‌نظیر متقاضیان و درخواست مکرر آنان به دنبال افزایش سهم استان ایلام در این طرح هستیم.