اخبار

در پنجمین جلسه مشاوره برند "بیتابانو" اهواز عنوان شد: ارتقای چشم انداز فروش با تولید محتوای استاندارد

خوزستان

۱۴۰۰/۰۶/۰۲

خلاصه خبر

پنجمین جلسه مشاوره برای متقاضی طرح توسعه مشاغل خانگی خوزستان با برند "بیتابانو" با تأکید بر آموزش و یادگیری تولید محتوای فروش در فضای مجازی برگزار شد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان، این جلسه به صورت اینترنی و تلفنی در بستر سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی در ادامه اجرای برنامه "دوشنبه های مشاوره" دوشنبه، 1 شهریورماه با حضور محمدجواد بهروزیان مشاور فضای مجازی، شیما تقی نژاد مدیر اجرایی و مرضیه باقری کارشناس اجرایی طرح در خوزستان، برای فاطمه طاهری فر مدیر مزون طراحی و دوخت "بیتابانو" اهواز برگزار شد.

محمدجواد بهروزیان مشاور فضای مجازی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در خوزستان، در این جلسه بار دیگر با تبیین اهمیت تصمیم گیری در خصوص مدیریت فروش محصول در فضای مجازی، عنوان کرد: اینستاگرام مغازه مجازی شماست؛ باید ابتدا برای یادگیری نحوه کار با آن و ساخت ویترین خود وقت بگذارید و بعد هم آن را اداره کنید.

وی با تصریح بر لزوم پیگیری این آموزش ها، گفت: باید برای ارتقای فروش تان وقت بگذارید؛ در غیر این صورت پس از زمانی متوجه خواهید شد که دیگران محصول شما را به بهای کمتری خریداری می کنند و در صفحات اینستاگرام خود می فروشند.

بهروزیان با بیان اینکه هیچ دو کسب و کاری را از نظر موفقیت فروش در فضای مجازی نمی توان با یکدیگر مقایسه کرد، افزود: از همه مهم تر انگیزه و هدف فرد است که باعث می شود کسی با همان آموزش به موفقیت برسد و فرد دیگری هیچ پیشرفتی نداشته باشد.

وی با بیان ارائه چندمثال ادامه داد: فردی که می خواهد یک زبان دیگر را یاد بگیرد، زمانی که می خواهد مدرک خود را دریافت کند و دیگر خیلی روی آن زبان مسلط شده است، از آن اول فکر نمی کرد که حالا با این سطح بتواند زبان خارجی صحبت کند. درباره کسب و کار شما هم همین طور است و شاید از ابتدا که کار را شروع کردید فکر نمی کردید که چنین چشم اندازی داشته باشید؛ بنابراین بهتر است هرچه سریع تر آموزش خود را شروع کنید تا از این حوزه عقب نمانید.

این جلسه در ادامه سلسله جلسات "دوشنبه های مشاوره" در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در خوزستان به طور رایگان برای این متقاضی برگزار و مقرر شد در خصوص آموزش در حوزه تولید محتوا، در اسرع وقت تصمیم گیری و اقدام شود.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با هدف ایجاد اشتغال برای ۵۴ هزار نفر از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جهاد دانشگاهی واگذار شده و سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان نیز با سهمیه ۲۵۰۰ نفر، مجری این طرح در استان است.