اخبار

پنجمین مشاوره برند "دارین" اهواز: عکاسی حرفه ای محصول نیاز مشتری برای انتخاب و خرید آنلاین است

خوزستان

۱۴۰۰/۰۶/۰۲

خلاصه خبر

پنجمین جلسه مشاوره برای برند "دارین" متقاضی طرح توسعه مشاغل خانگی در جهاد دانشگاهی خوزستان با تاکید بر اهمیت عکاسی محصول و تولید محتوای متناسب با نوع فعالیت کسب و کار، برگزار شد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، این جلسه دوشنبه، 1 شهریورماه با حضور محمدجواد بهروزیان مشاور فضای مجازی، شیما تقی نژاد مدیر اجرایی و مرضیه باقری کارشناس اجرایی طرح برای حمیده قربانی مدیر و سمانه هوشیارزاده مدیر صفحه اینستاگرام مزون طراحی و دوخت "دارین" اهواز برگزار شد.
محمدجواد بهروزیان مشاور فضای مجازی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در خوزستان، در این جلسه با بررسی صفحه جدید این کسب و کار در شبکه اجتماعی اینستاگرام، خواستار تغییر هرچه سریع تر محتوای این مجموعه با عکاسی اصولی محصول شد و گفت: تا زمانی که  محتوای متناسب با فعالیت مزون تولید نکنید نمی توان برای بهبود فروش از طریق فضای مجازی اقدام کرد.
وی با اشاره به آخرین توافق های انجام شده برای توسعه فعالیت این کسب و کار در فضای مجازی  عنوان کرد: باید عکس هایی از زوایای مختلف هر لباس تهیه کنید تا مخاطب به راحتی بتواند برای انتخاب و خرید تصمیم گیری کند.
این جلسه در ادامه سلسله جلسات "دوشنبه های مشاوره" در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در خوزستان به طور رایگان برای این متقاضی برگزار و مصوب شد هرچه سریع تر نمونه های عکاسی از محصولات این مزون برای مشاور طرح ارسال شود تا مشاوره های لازم برای عکاسی تخصصی جهت ارتقای فروش به این کسب و کار داده شود.
طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با هدف ایجاد اشتغال برای ۵۴ هزار نفر از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جهاد دانشگاهی واگذار شده و سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان نیز با سهمیه ۲۵۰۰ نفر، مجری این طرح در استان است.