اخبار

معاون فناوری جهاددانشگاهی لرستان خبر داد: حمایت از برندسازی در زمینه تولیدات استان

لرستان

۱۳۹۷/۰۴/۲۷

متن کامل خبر

معاون فناوری جهاددانشگاهی لرستان از انعقاد تفاهم‌نامه‎های همکاری مشترک در زمینه اجرای الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی در استان خبر داد.

رحیم بیرانوند در گفت‎وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه‎های همکاری مشترک بین سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی و دستگاه‎های اجرایی و بخش خصوصی در راستای اجرای الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی در استان اظهار کرد: به همت سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش­آموختگان جهاد دانشگاهی لرستان  و در راستای اجرای طرح الگوی توسعه مشاغل خانگی، تفاهم نامه‎های همکاری مشترک با ادارات کل زندان‎ها، پست، شرکت‎های تعاونی جاوید فرش لرستان، تولید عسل طلای زاگرس، دانش بنیان رایانه گستر کیو، تولیدی گلبافت زرین، تولیدی لباس محلی جنک، فروشگاه اینترنتی خرم کالا، فروشگاه‎های اینترنتی رشنو کالا و کیان گستر لکستان، منعقد شد.

وی ادامه داد: جهت پیاده سازی این طرح در لرستان که یکی از 9 استان پایلوت مشاغل خانگی بوده همکاری تمامی دستگاه‎های اجرایی و بخش‎های خصوصی ضروری است.

بیرانوند با اشاره به مفاد این تفاهم‎نامه‎ها بیان کرد: توسعه همکاری‎ها بر اساس توانایی‎ها و نیازهای طرفین با استفاده حداکثر از دانش فنی، نیروی انسانی، مقررات و ظرفیت­ اعتبارات موجود در حوزه­هاست تا ظرفیت و توان علمی و اجرایی آن امکان داشته باشد.

معاون فناوری جهاد دانشگاهی لرستان خاطرنشان کرد: توسعه همکاری­های همه جانبه به منظور استفاده از ظرفیت‎های طرفین در راستای اجرای الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی در استان است.

وی اتصال به بازار محصولات مشاغل خانگی به منظور توسعه و پایدارسازی آنها و حمایت از برندسازی در زمینه تولیدات استان را از دیگر اهداف تفاهم‎نامه‎ها عنوان کرد.