اخبار

برگزاری اولین نشست استانی اجرای الگوی توسعه مشاغل خانگی در خراسان جنوبی

خراسان جنوبي

۱۳۹۶/۰۸/۰۳

متن کامل خبر

اولین نشست استانی پیرامون اجرای الگوی توسعه مشاغل خانگی در خراسان جنوبی با حضور رییس جهاددانشگاهی استان و مدیر تجاری سازی فناوری این نهاد برگزار شد.

جلال الدین صادقی ، یکم آبان ماه در نخستین جلسه هماهنگی و توجیهی اجرای الگوی جدید توسعه مشاغل خانگی در استان که با حضور دستگاه های فعال در حوزه مشاغل خانگی برگزار شد، از انعقاد تفاهم نامه بین جهاددانشگاهی و اداره کل کار و تعاون خبر داد و گفت: این تفاهم نامه به منظور بهره مندی از ظرفیت های علمی، مدیریتی، تخصصی و کاربردی جهاددانشگاهی در اجرای الگوی جدید توسعه مشاغل خانگی است.

وی ادامه داد: راهبری و مدیریت اجرای طرح؛  بررسی، شناسایی، اولویت بندی مزیت ها و هماهنگی های اولیه، توانمندسازی و اتصال به بازار مراحل فرایند اجرای طرح الگوی توسعه مشاغل خانگی می باشد.

مجتبی ابراهیمی، مدیر تجاری͏سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی خراسان جنوبی نیز ضمن تشریح ابعاد طرح و پاسخ به سوالات حاضرین بیان کرد: اجرای این طرح با هدف توسعه مشاغل خانگی و بهره مندی از ظرفیت های استانی و نیز همکاری دستگاه های فعال در حوزه مشاغل خانگی در قالب یک الگوی جدید به اجرا در خواهد آمد.

محمدسنجری، مدیرکل کار و تعاون استان نیزبر جدیت دستگاه های اجرایی در تعامل با جهاددانشگاهی در اجرای این طرح تأکید کرد.