اخبار

بازدید مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از کارگاه چادر شب بافی

گلستان

۱۴۰۰/۰۶/۱۵

خلاصه خبر

در راستای اجرای فاز دوم و سوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، به کارفرمایی و نظارت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان، تیم اجرایی طرح ملی روز یکشنبه، 14 شهریور ماه 1400 از کارگاه چادر شب بافی خانم رنجبر در شهرستان علی اباد کتول بازدید کرد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان گلستان: تیم اجرایی طرح ملی روز یکشنبه، 14 شهریور ماه 1400 از کارگاه چادر شب بافی خانم رنجبر در شهرستان علی اباد کتول بازدید کرند.

متین تقی بائی در این بازدید اظهار کرد: مسئول این کارگاه بیش از ۲۰ سال هست در این حوزه فعالیت می کند وآشنایی کامل با طرح ملی توسعه مشاغل خانگی را دارند.

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان گلستان تصریح کرد: در فروش محصولات خود بسته بندی ندارد وهمچنین سایت یا در فضای مجازی اینستاگرام،دیوار،تلگرام و..... برای فروش ندارد و این کارگاه باید پشتیبانی مالی داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: عمده فروش محصولات خود را ببشتر سفارشی انجام می دهد و بیشترین فروش خود در نمایشگاه های استان و شهرستان برگزار می شود را دارد.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی  به کارفرمایی وزارت کار تعاون ورفاه اجتماعی و نظارت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان، همزمان با کل کشور در جهاددانشگاهی استان در حال اجرا می باشد که سهم استان گلستان در این طرح اشتغال برای 2300 نفراز متقاضیان مشاغل خانگی است.