اخبار

با هدف آگاهی بخشی در راستای اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی؛

چهارمحال وبختيارئ

۱۴۰۰/۰۶/۱۵

خلاصه خبر

جلسه مدیر اجرایی طرح توسعه مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری با مسعود ملکی، فرماندار شهرستان بروجن برگزار شد.


متن کامل خبر

جلسه مدیر اجرایی طرح توسعه مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری با مسعود ملکی، فرماندار شهرستان بروجن برگزار شد.

سید غلامرضا رضوی، معاون آموزش و اشتغال جهاددانشگاهی ضمن تشریح مزایای این طرح ملی، تصریح کرد: متقاضیانی که توان تولید دارند ولی توان فروش ندارند، با معرفی به پیشران (تولیدکننده ماهر و توانمند) و وصل شدن به بازار و شبکه‌سازی، صاحب شغل و درآمد پایدار می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: پیشران با ارائه آموزش‌های تخصصی بازار به متقاضی و عقد قرارداد فروش تضمینی، ضمن توانمندسازی متقاضی متناسب با نیاز و سلیقه بازار این اطمینان خاطر نسبت به بازاریابی و فروش محصول تولیدی را ایجاد می‌کند تا متقاضی دغدغه‌ای در این خصوص هم نداشته باشد.
به گفته رضوی، پیشران‌ها نیز خود صاحبان برندهای بازار هستند که می‌توانند با به کارگیری نیروهای آموزش‌دیده در این طرح، بدون درگیر شدن در مسائل استخدام و تأمین فضا و تجهیزات برای نیروی کار، نسبت به توسعه کسب‌وکار خود اقدام کنند.
یادآور می شود، مالکی، فرماندار شهرستان بروجن نیز با استقبال از اجرای این طرح، در راستان اجرای هرچه بهتر آن قول مساعد داد.