اخبار

پیشران ها باید بصورت تخصصی بازار یابی را در نظر بگیرند

كردستان

۱۴۰۰/۰۶/۱۶

خلاصه خبر

رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه گفت: پیشران ها باید بصورت تخصصی بازار یابی را در نظر بگیرند و زنجیره تولید تا فروش را مدیریت کنند.


متن کامل خبر

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کردستان: دکتر سیامک آزادی در وبینار تخصصی اقتصاد و بازار تولیدات مشاغل خانگی که به همت جهاددانشگاهی استان کردستان برگزار شد، اظهار کرد: نیاز سنجی در بحث مشاغل خانگی مسئله مهمی است که باید به آن دقت شود.

وی با بیان اینکه حوزه مشاغل خانگی دارای چالشهای مهمی است ، افزود: در بازار مشاغل خانگی باید بتوان چالشها را به خوبی مدیریت کرد و از این موضوع در راستای رشد و توسعه فعالیت خود استفاده کرد.

رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه گفت: برای توسعه بازار مشاغل خانگی باید نهاد سازی و ساختار سازی  داشته باشیم و نهادهای حرفه ای را در بحث مشاغل خانگی و اقتصاد آن دخیل بکنیم.

آزادی ضمن اشاره به اینکه مشاغل خانگی فرصتی ارزنده برای ورود به بازار است، عنوان کرد: پیشران ها باید بصورت تخصصی بازار یابی را در نظر بگیرند و زنجیره تولید تا فروش را مدیریت کنند.

وی با تاکید بر این مهم که تمام زنجیره توسعه مشاغل خانگی باید تخصصی شود، گفت: پیشران ها باید به عنوان یک متخصص در بازار یابی بازار تمام تلاش خود را انجام بدهند و خواسته های بازار را به پایین دست ها (تولید کنندگان )انتقال بدهد.

رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه در پایان به مسئله گسترش تکنولوژی در جهان اشاره و یادآور شد: در حال حاضر در تمام جهان بازارهای حرفه ای خرید و فروش بصورت برخط در حال فعالیت است و افرادی که میخواهند در این زمینه رشد داشته باشند باید با دنیای اینترنت و فضای مجازی بیشتر آشنا شوند.