اخبار

اتصال به بازارهای جهانی لازمه توسعه مشاغل خانگی

كردستان

۱۴۰۰/۰۶/۱۶

خلاصه خبر

مدیرعامل شرکت دانش بنیان همیشه پویا، گفت: زمانی می توانیم مشاغل خانگی و فروش محصولات را توسعه دهیم که بتوانیم به بازارهای بین المللی متصل شویم.


متن کامل خبر

مدیرعامل شرکت دانش بنیان همیشه پویا، گفت: زمانی می توانیم مشاغل خانگی و فروش محصولات را توسعه دهیم که بتوانیم به بازارهای بین المللی متصل شویم.

فرزانه دانشمند در وبینار تخصصی اقتصاد و بازار تولیدات مشاغل خانگی که به همت جهاددانشگاهی استان کردستان برگزار شد، اظهار کرد: در بحث تولیدات مشاغل خانگی بازاریابی مسئله مهمی است که باید فعالین این عرصه به خوبی به آن توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه روش های نوین در بازاریابی باید در دستور کار قرار بگیرد، گفت: عصر ارتباطات برخط موجب شده تا شرایط خوبی برای ارائه و خرید و فروش کالاها فراهم شود که تمام جهان بتوانند از آن استفاده کنند.

دانشمند، تلاش و پشتکار را دو عنصر موفقیت عنوان کرد و افزود: در جهان امروز بنگاه های خرید و فروش کالا در بستر اینترنت فعال هستند که راه را برای جهانی شده هموار کرده است.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان همیشه پویا و موسس سایت چیگل، گفت: مشاغل خانگی و کالاهایی که در دل این عنوان بیرون می آید نباید مهجور بماند بلکه باید با استفاده از دنیای دیجیتال و شرایطی که فراهم شده است آن را به جهان عرضه کرد.

وی با تاکید بر این مهم که کالای ایرانی باید جهانی شود، خاطرنشان کرد: تبلیغات یک مسئله مهم در بازار است و بر همین اساس عکاسی، توصیف و معرفی کالا یک اولویت است که باید به آن دقت شود.

دانشمند در پایان با اشاره به اینکه باید نگاه را به سمت بازارهای جهانی ببریم، یادآور شد: محصولاتی که تهیه می شود باید با هدف جهانی شدن وارد بازر شود و افرادی که در این زمینه فعال هستند باید سعی کنند در اولین تراکنش بین المللی، سود زیاد را در نظر نگیرند و به کار خود متعهد باشند.