اخبار

برگزاری وبینار آموزشی "نحوه ایجاد فروشگاه مجازی" در همدان

همدان

۱۴۰۰/۰۶/۱۶

خلاصه خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان همدان، «وبینار آموزشی نحوه ایجاد فروشگاه مجازی» ویژه متقاضیان طرح، روز چهارشنبه، 24 شهریور ماه ساعت 9 صبح از طریق سامانه امجد برگزار می شود.


متن کامل خبر

این وبینار توسط مهندس سید امین صالح خو، مدرس IT و پیشران طرح در رشته های برنامه نویسی و انیماتور، ویژه متقاضیان طرح از طریق سامانه امجد برگزار خواهد شد.

متقاضیان مشاغل خانگی در این وبینار با نحوه راه اندازی فروشگاه های اینترنتی، محتوا دهی به سایت، نحوه تبلیغ درست محصول، معرفی روش های فروش و ...آشنا خواهند شد.  

علاقمندان جهت حضور در این وبینار می‌توانند با ورود به سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی همدان (امجد)به آدرس  Http://amjad.jde.ir/hm، انتخاب نام جلسه: « کارگاه آموزشی نحوه ایجاد فروشگاه مجازی » و سپس واردکردن نام و نام خانوادگی و در پایان  وارد کردن رمز  عبور jde008  در جلسه حضور داشته باشند؛ متقاضیان برای حضور در جلسه  باید از مرورگر(موزیلا) Mozilla Firefoxاستفاده کنند. 

لازم به ذکر است این وبینار به همت دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی واحد همدان و  اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار می شود.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت کار و مجری گری جهاد دانشگاهی با هدف فراهم نمودن زمینه شغلی برای 54 هزار نفر در 31 استان در حال انجام و پیگیری است که در این میان سهم استان همدان 2100 نفر است.