توزیع طیور توسط پشتیبان به متقاضیان شهرستان بروجن در راستای توسعه مشاغل خانگی انجام شد.
میلاد طهماسبی با بیان اینکه بحث اتصال به بازار یکی از معیارها و دغدغه های اصلی انجام طرح توسعه مشاغل خانگی است، گفت: تحقق این مهم بیشتر بر دوش پشتیبان ها گذاشته شده است، بر همین اساس از جهاددانشگاهی درخواست می شود که با مدیریت و برنامه ریزی درست در این راستا حمایت بیشتری از پیشران ها داشته باشد.
وی برگزاری نمایشگاه های دائمی و بهره مندی از بازاریاب های قدر را دو عامل تاثیر گذار در راستای اتصال به بازار دانست و افزود: به طور قطع حمایت های مختلف از پیشران ها می تواند تاثیر زیادی بر توسعه طرح مشاغل خانگی داشته باشد.
معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی
(۰۲۱) ۶۶۷۴۷۷۴۷