اخبار

نشست مشترک معاون آموزشی جهاد دانشگاهی همدان با مدیرعامل موسسه خیریه ترنم محبت

همدان

۱۴۰۰/۰۶/۲۹

خلاصه خبر

در راستای طرح ملی توسعه مشاغ خانگی، نشست مشترک معاون آموزشی جهاد دانشگاهی همدان و مدیر اشتغال این واحد با مدیر عامل موسسه ترنم محبت برگزار شد.


متن کامل خبر

در راستای طرح ملی توسعه مشاغ خانگی، نشست مشترک معاون آموزشی جهاد دانشگاهی همدان  و مدیر اشتغال این واحد با مدیر عامل موسسه ترنم محبت برگزار شد.

در این نشست دکتر عبدالله میرزابیگی، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان همدان به تشریح فعالیت های این نهاد در حوزه اشتغال و کارآفرینی و بیان مزیت‌ها و ویژگی‌های طرح ملی توسعه مشاغل خانگی پرداخت.

وی ادامه داد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با هدف اشتغالزایی برای 54 هزار نفر در سطح کشور با همکاری دو مجموعه وزارت کار (کارفرما) و جهاد دانشگاهی (مجری) در قالب سه فاز در حال اجرا است که در این میان سهم استان همدان 2100 نفر می باشد.

احمد صلواتیان، مدیر عامل موسسه خیریه ترنم محبت، نیز در این دیدار ضمن معرفی کامل این موسسه به فعالیت های مجموعه مذکور پرداخت و عنوان نمود: موسسه خیریه ترنم محبت، تحت نظارت بهزیستی استان و یکی از بزرگترین مراکز نگهداری فرزندان دختر زیر 18 سال می باشد.

وی ضمن ابراز خرسندی از اجرای طرح توسط جهاد دانشگاهی، همکاری خود را جهت حضور در طرح اعلام و اظهار کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی بستری مناسب جهت توانمند سازی و اشتغال مدجویان موسسه می باشد.