اخبار

اهلیت‌سنجی پیشرانان جهت دریافت تسهیلات مشاغل خانگی در زنجان

زنجان

۱۴۰۰/۰۷/۰۶

خلاصه خبر

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان زنجان تاکید کرد اهلیت‌سنجی پیشرانان جهت دریافت تسهیلات مشاغل خانگی در زنجان


متن کامل خبر

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان زنجان گفت: پیشران‌ها برای سرعت بخشیدن به کسب و کار افراد در بحث خرد انتخاب می‌شوند، به همین دلیل باید اهلیت این افراد جهت دریافت تسهیلات مشاغل خانگی مورد توجه قرار گیرد.

علی عبداللهی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: عملکرد استان در پرداخت تسهیلات جهت تثبیت اشتغال به میزان ۲۹۴ فقره تسهیلات به مبلغ ۲۳۵ میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: از شهریور سال گذشته تا شهریور امسال، ۵۴۳ فقره طرح به مبلغ ۵۱۳ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال توسط این صندوق، پرداخت شده است. همچنین عملکرد استان در تسهیلات ضروری نیز پرداخت ۱۶۵۳ فقره تسهیلات ضروری با اعتباری به مبلغ  ۶۲ میلیارد ریال طی یک سال اخیر بوده است.

این مسئول در رابطه با تسهیلات پرداختی در حوزه مشاغل خانگی، ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید از سال‌ها قبل در حوزه مشاغل خانگی با عناوین مختلفی وارد شده و تسهیلاتی را در این بخش به خصوص بنگاه‌های زودبازده، مورد توجه قرار گرفت که هم تهدید و هم فرصت بود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان زنجان با تاکید بر اهلیت‌سنجی پیشرانان هنگام انتخاب و معرفی برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی، تصریح کرد: پیشران‌ها برای سرعت بخشیدن به کسب و کار افراد در بحث خرد انتخاب می‌شوند، به همین دلیل باید اهلیت این افراد مورد توجه قرار گیرد.