اخبار

همکاری های مشترک در طرح مشاغل خانگی قم با سازمان تبلیغات اسلامی بررسی شد

قم

۱۴۰۰/۰۷/۱۱

خلاصه خبر

در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان قم جلسه ای با حضور معاونین و مدیران سازمان تبلیغات قم جهت همکاری های مشترک و توانمندسازی متقاضیان برگزار گردید.


متن کامل خبر

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم با اشاره به ظرفیت‌های آموزشی کوتاه مدت و مهارتی در جهاد دانشگاهی قم گفت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سه فاز شناسایی،،توانمندسازی و اتصال به بازار متقاضیان انجام می شود .

شریفی با اشاره به فعالیت‌های دفتر مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی استان قم گفت: باتوجه به وضعیت اقتصادی مردم و نیازی که در این زمینه وجود دارد این طرح می تواند به معیشت آنها نیز کمک شایانی نماید.

شریفی در ادامه طرح توانمندسازی ائمه جماعت و خانواده های سازمان تبلیغات را قالب طرح ملی توسعه مشاغل خانگی را پیشنهاد داد.

حجت الاسلام و المسلمین اکبرنیا در این نشست گفت: جهاددانشگاهی یکی از ظرفیت های ارزنده کشور مولو انقلاب می باشد.

اکبرنیا معاون سازمان تبلیغات قم گفت:  این نهاد انقلابی مورد اعتماد مردم است و می توانیم از ین ظرفیت در همکاری های آموزشی و توانمندسازی استفاده نماییم.

در ادامه نشست حجت الاسلام و المسلمین آقازیارتی مشاور رئیس سازمان تبلیغات عنوان کرد: در حوزه آموزش های مهارتی جهاددانشگای می توانیم همکاری خوبی داشته باشیم و بسیار علاقه مندیم بتوانیم در حوزه اشتغال های خرد و مشاغل خانگی از تجارب جهاد دانشگاهی جهت توانمندسازی اعضای سازمان و خانواده های ائمه جماعت استفاده نماییم.

درپایان مقرر شد جلسه ای به صورت تخصصی در خصوص برنامه های مطرح شده در جلسه مذاکرات انجام و نیز تفاهم نامیه ای فی مایبن منعقد گردد.

.