اخبار

نادیا علی نجاتی: با شبکه سازی تولیدی های نیمه تعطیل اهواز را مجدد فعال خواهیم کرد

خوزستان

۱۴۰۰/۰۷/۱۲

متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، در 7 مهر 1400 در ادامه سلسه جلسات "دوشنبه های مشاوره"، جلسه مشاوره با حضور سیدرضا علوی مشاور طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان، شیما تقی نژاد مدیر اجرایی و نرگس یزدانی کارشناس اجرایی طرح توسعه مشاغل خانگی خوزستان، نادیا علی نجاتی تولیدکننده پوشاک برند جاتی برگزار شد.

در ابتدای جلسه نادیا علی نجاتی درخصوص هدف مالی تعیین شده گفت: ما به هدف هر ماه چهل میلیون و بیشتر از آن نیز رسیدیم. در حین انجام کار نیز  دچار مشکلاتی مثل کاهش کیفیت کاری نیروها شدیم که سرعت تولید را پایین آورد. تولید محصول با کیفیت برای ما بسیار مهم است بنابراین به آموزش مجدد نیروها پرداختیم و در بعضی موارد نیروهای جدید و توانمند جذب کردیم. در ادامه جلسه علی نجاتی پیشنهاد تولید لباس نظامی را مطرح کرد و گفت: با توجه به تجربه و اعتباری که در بازار دارم به من پیشنهاد تولید لباس نظامی  با برند جاتی شد و چون آمار درخواستی بالا است، با چندین تولیدکننده دیگر که کارگاه آنها با شیوع ویروس کرونا حالت نیمه تعطیل پیدا کرده و نیروهای آنها زنان سرپرست خانوار هستند، مذاکره کردم. همه آنها از پیشنهاد همکاری و شبکه سازی استقبال کردند. با شبکه سازی تولیدی های نیمه تعطیل را مجدد فعال خواهیم کرد و ظرفیت تولید را افزایش می دهیم.

در پایان جلسه مشاور طرح جهت تقسیم بندی کارها و تعیین دستمزد هر بخش راهنمایی هایی ارائه داد.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با ظرفیت ایجاد شغل برای ۵۴ هزار و ۳۰۰ نفر در ۳۱ استان کشور از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان کارفرما به جهاد دانشگاهی واگذار شده و سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان نیز با سهمیه ۲۵۰۰ نفر مجری این طرح در استان است.