اخبار

متقاضیان مشاغل خانگی به سامانه جهاد دانشگاهی مراجعه کنند

ايلام

۱۳۹۷/۰۴/۱۶

متن کامل خبر

شکراله شیرخانی  با بیان اینکه بر اساس تفاهم نامه بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی، استان ایلام، بعنوان نهمین استان کشور به طرح توسعه مشاغل خانگی پیوست، اظهارداشت: این موضوع با تلاش ها و پیگیری های استاندار ایلام و دیگر مسئولان ذیربط محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح در سه فاز بررسی و شناسایی مزیت ها و توانمندی ها، توانمندسازی متقاضیان از طریق مشاوره و اتصال متقاضیان به تسهیل گران استان و اتصال محصولات تولیدی خانگی به بازار اجرا می شود، افزود: در همین راستا سایت الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی برای امکان ارتباط مستقیم با متقاضیان و راهنمایی، آموزش، مشاوره و استعدادهای آن ها توسط جهاد دانشگاهی استان راه اندازی شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام با بیان اینکه در این طرح متقاضیان بایستی ابتدا در سامانه اینترتی http://inhb.ir ثبت نام کنند، بیان داشت: فعلاً ثبت نام در این طرح محدودیت زمانی ندارد.

وی به تعاملات با برندها و اشخاص فعال در عرصه فروش مشاغل خانگی اشاره کرد و یادآور شد: با قوی تر کردن این تعاملات و پیوند تولید به بازار مصرف، رشد کمی و کیفی محصولات مشاغل خانگی در همه عرصه ها به ویژه در بحث بسته بندی محقق خواهد شد.