اخبار

برگزاری وبینار «کارآفرینی از جنس تار و پودهای فرش دستباف» در همدان

همدان

۱۴۰۰/۰۷/۱۹

خلاصه خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان همدان، وبینار کارآفرینی در حوزه قالی و تابلوفرش با عنوان «کارآفرینی از جنس تار و پودهای فرش دستباف» ویژه متقاضیان طرح، روز سه شنبه 4 آبان ماه ساعت 10 صبح از طریق سامانه امجد برگزار می شود.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان همدان، وبینار  کارآفرینی در حوزه قالی و تابلوفرش با عنوان «کارآفرینی از جنس تار و پودهای فرش دستباف» ویژه متقاضیان طرح، روز سه شنبه 4 آبان ماه ساعت 10 صبح از طریق سامانه امجد برگزار می شود.

این وبینار توسط  خانم «معصومه ابراهیم نیا»، کارافرین موفق و نمونه رشته قالی و تابلو فرش استان همدان و پیشران رشته های عنوان شده در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان همدان، ارائه خواهد شد.

علاقمندان جهت حضور در این وبینار می‌توانند با ورود به سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی همدان (امجد)به آدرس Http://amjad.jde.ir/hm، انتخاب نام جلسه: « کارآفرینی از جنس تار و پودهای فرش دستباف» و سپس واردکردن نام و نام خانوادگی و در پایان  وارد کردن رمز  عبورjahad1400  در جلسه حضور داشته باشند؛ متقاضیان برای حضور در جلسه  باید از مرورگر(موزیلا) Mozilla Firefoxاستفاده کنند. 

لازم به ذکر است این وبینار به همت دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان همدان، واحد علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی همدان و  اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار می شود.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با همکاری دو مجموعه وزارت کار (کارفرما طرح) و جهاد دانشگاهی (مجری طرح) در 31 استان در حال اجرا و پیگیری است.