اخبار

کارگاه راهکارهای کاربردی افزایش فروش ویژه متقاضیان طرح توسعه مشاغل خانگی استان قم برگزار شد

قم

۱۴۰۰/۰۷/۲۰

خلاصه خبر

کارگاه راهکارهای کاربردی افزایش فروش به همت دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان قم و با همکاری مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی استان قم برگزار شد.


متن کامل خبر

کارگاه راهکارهای کاربردی افزایش فروش با هدف توانمندسازی و  آشنایی و کسب ویژگی های مورد نیاز برای افزایش توانمندسازی مددجویان در فروش محصولات خود و ارائه راهکارهای ویژه و بررسی کسب وکارهای متقاضیان کسب وکارهای خرد و خانگی و ارائه پیشنهادات ویژه جهت افزایش فروش به متقاضیان در حوزه بازاریابی و فروش برگزار گردید.

کارگاه راهکارهای کاربردی افزایش فروش در قالب یک برنامه دو روزه ویژه متقاضیان مشاغل خانگی قم برگزار شد.

این کارگاه دو روزه به صورت مجازی در سامانه امجد جهاددانشگاهی برگزار شد شرکت نمودند .

 در  جریان برگزاری این کارگاه در روز اول متقاضیان با مباحث مربوط به شناخت ارزش پیشنهادی، شناخت کامل مشتری، شناسایی مشکل و راه حل ها و ایجاد مزیت های رقابتی و فواید آن اشنا شدند. و در پنل دوم پرسش و پاسخ و تعامل با متقاضیان انجام شد.

در روز دوم کارگاه متقاضیان با مباحث مربوط به تکنیک های افزایش فروش، خدمات فروش مناسب محصولات، حفظ مشتری های فعلی، راهکارهای خرید بیشتر و خرید راحت و دسترسی سریعتر به محصول توسط مشتری، ارائه کوپن و مدل های تخفیفی، کمپین های فروش، تولید محتواهای جذاب و تبدیل مشتری به نیروی فروش و تبلیغات در شبکه های اجتماعی با تدریس آقای محمدجواد رحیمیان محقق آشنا شدند و در پنل دوم این رویداد متقاضیان مشاغل خانگی کسب  وکارهای خود را معرفی کردند وایده های خود را بیان کردند و به کسب وکارهای متقاضیان مشاوره های لازم ارائه شد.

شایان ذکر است طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی و.زارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با اجرای جهاددانشگاهی در 31 استان کشور در حال اجرا می باشد.