اخبار

اولین جلسه مشاوره برای پیشران تولیدکننده پوشاک چیکا حجاب در اهواز برگزار شد

خوزستان

۱۴۰۰/۰۷/۲۰

خلاصه خبر

اولین جلسه مشاوره مجازی برای شهلا علوانی مدیر تولیدی پوشاک چیکا حجاب در اهواز و مدیر فروشگاه مجازی با موضوع بررسی صفحه اینستاگرام، تهیه بانک اطلاعاتی از مشتریان برگزار شد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، 14 تیرماه 1400، جلسه مشاوره تخصصی با حضور محمدجواد بهروزیان مشاور فضای مجازی طرح ملی مشاغل خانگی خوزستان، شیما تقی نژاد مدیر اجرایی و مژگان مندنی زاده کارشناس طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان خوزستان، شهلا علوانی مدیر تولیدی پوشاک چیکا حجاب و فروشگاه مجازی برگزار شد.

در ابتدای جلسه محمدجواد بهروزیان مشاور فضای مجازی با بررسی صفحه اینستاگرام تولیدی پوشاک چیکا گفت: در ابتدا باید یک رنگ سازمانی مخصوص به تولیدی خود انتخاب کنید. با توجه به اینکه امکان بسته شدن ایسنتاگرام وجود دارد امکان دارد ارتباط مشتری با شما قطع شود،  بنابراین با گذاشتن لینک برای ثبت سفارش در صفحه اینستاگرام می توان بانک اطلاعاتی از مشتریان جمع آوری کرد. مشاور فضای مجازی طرح درخصوص زبان اینستاگرام گفت: ایسنتاگرام خود را انگلیسی کنید چون در صفحات انگلیسی راحتتر می توانید آموزش ببینید و بعضی از خدمات در صفحات انگلیسی هست که در فارسی وجود ندارد پس بهتراست که صفحه خود به انگلیسی تبدیل کنید. بهروزیان با بررسی بخش Name و BIO گفت: درقسمت Name کارهایی که انجام می دهید را باید بنویسید. شما نوشتید چیکا و تنها کسانی که چیکا را می شناسند می توانند با جستجو شما را پیدا کنند بهتر است بنویسید مانتو عبا تا کاربر بتواند راحتتر شما را جستجو کند. مشاوره طرح بر هتشگ گذاری تاکید کرد و گفت برای تمام پست ها حتما هشتگ مرتبط بنویسید.

این جلسه در ادامه سلسله جلسات "دوشنبه های مشاوره" به صورت مجازی و رایگان برگزار شد.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با ظرفیت ایجاد شغل برای ۵۴ هزار و ۳۰۰ نفر در ۳۱ استان کشور از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان کارفرما به جهاد دانشگاهی واگذار شده و سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان نیز با سهمیه ۲۵۰۰ نفر مجری این طرح در استان است.