اخبار

در راستای اجرای فاز ۳ طرح ملی توسعه مشاغل خانگی؛

چهارمحال وبختيارئ

۱۴۰۰/۰۷/۲۱

خلاصه خبر

نشست هم اندیشی مدیر فروشگاه مجازی سامت کالا در راستای اجرای فاز ۳ طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان چهارمحال بختیاری برگزار شد.


متن کامل خبر

به گزارش دبيرخانه طرح ملي توسعه مشاغل خانگي استان چهارمحال و بختیاری در ادامه اجراي طرح ملي توسعه مشاغل خانگي به کار فرمایی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، جلسه هم اندیشی با آقای نوروزی، مدیر فروشگاه مجازی سامت کالا در راستای اجرای فاز ۳ طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان چهارمحال بختیاری برگزار شد.
در این جلسه مدیر اجرایی طرح توسعه مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری به تشریح اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری پرداخت.
سیدغلامرضا رضوی، رسیدن به درآمد پایدار، ارائه آموزش‌های عمومی و تخصصی، مشاوره، اتصال به بازار و فروش تضمینی را از اهداف اصلی این طرح ملی دانست.
وی ادامه داد: عدم وابستگی به وام و بدهکار نشدن متقاضی، ایجاد درآمد پایدار، شبکه‌سازی، بیمه توافقی، تولید قراردادی بین متقاضی و پیشران، عدم وابستگی به سازمان‌های حمایتی، ارتقای کیفیت محصول متناسب با نیاز بازار، استانداردسازی و اصلاح زنجیره ارزش از مهم‌ترین مزایا و ویژگی‌های این طرح است.
به گفته معاون آموزشی جهاددانشگاهی، در نتیجه این طرح متقاضی به ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای، دسترسی به پیشران‌های (کارفرماهای) متعدد، افزایش اعتبار شغلی، اشتغال‌زایی برای سایرین و تبدیل شدن شغل خانگی به شغل خانوادگی، ارتقای کیفیت زندگی و در نهایت ایجاد درآمد پایدار و کسب‌وکار مستقل دست می‌یابد.