اخبار

دیدار رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام با مدیر کل دفتر امور بانوان استانداری ایلام/ ابراز خرسندی مدیرکل دفتر بانوان استانداری ایلام از طرح ملی مشاغل خانگی

ايلام

۱۴۰۰/۰۷/۲۳

خلاصه خبر

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام طرح ملی توسعه مشاغل خانگی را برای مدیرکل بانوان استانداری ایلام تشریح کرد.


متن کامل خبر

 

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام طرح ملی توسعه مشاغل خانگی را برای مدیرکل بانوان استانداری ایلام تشریح کرد.

در این دیدار سید غلامرضا حسینی رئیس جها دانشگاهی پس از تشریح فعالیت های این نهاد در حوزه اشتغال و کارآفرینی و همچنین به بیان وضعیت ها و ویژگی های طرح ملی توسعه مشاغل خانگی پرداخت، گفت: امروزه مشاغل خانگی نقش بسیار موثری در رفع معضل بیکاری ایفا می کند و توسعه ان   در اشتغال جوانان و متقاضیان کار نقش بسیار مهمی دارد .

عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی افزود: مهمترین مزیت فعالیت در حوزه اشتغال خانگی، اتصال به بازار‌، شبکه سازی، ایجاد زنجیره ارزش، توسعه رشته های نوین و کمک به برندهای استانی و تبدیل آنها به برندهای ملی عنوان کرد.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری ایلام با اشاره به اینکه مشکل اصلی جامعه امروز ما بیکاری است که ریشه آن به نداشتن مهارت برمی‌گردد گفت: وجود تولیدی‌های کوچک در خانه‌ها، محله‌ها و کار در منزل راه کاری مناسب در توسعه اشتغال خانگی و یا واحدهای امن کارآفرینی می باشد.

وی ضمن ابراز خرسندی از انجام فعایت‌های اشتغال محور جهاد دانشگاهی حمایت و مشارکت آن اداره کل را در جهت تسریع فالیت ها اعلام کرد .