اخبار

اولویت پرداخت تسهیلات به طرح های پشتیبان مشاغل خانگی/معرفی 18 طرح پشتیبان و 204 طرح مستقل برای پرداخت تسهیلات به بانک های عامل

همدان

۱۴۰۰/۰۷/۲۴

خلاصه خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون, کار و رفاه اجتماعی استان همدان در جلسه کمیته ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی تعداد 18 طرح پشتیبان به مبلغ 19400 میلیون ریال و تعداد 204 طرح مستقل به مبلغ 69400 میلیون ریال بررسی و برای پرداخت تسهیلات به بانک های عامل رفاه و توسعه تعاون ارسال گردید.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون, کار و رفاه اجتماعی استان همدان ، جلسه کمیته ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی با حضور مدیر کارآفرینی و اشتغال و رئیس اداره اشتغال و هدایت نیروی کار در سالن جلسات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان برگزار شد.

در این جلسه تعداد 18 طرح پشتیبان به مبلغ 19400 میلیون ریال و تعداد 204 طرح مستقل به مبلغ 69400 میلیون ریال بررسی شد و برای پرداخت تسهیلات به بانک های عامل رفاه و توسعه تعاون ارسال گردید.

در پایان جلسه ضمن تاکید بر اولویت پرداخت تسهیلات به طرح های پشتیبان مشاغل خانگی بر جذب سریعتر اعتبار سال جاری با معرفی به موقع طرح ها، مدنظر قرار گرفت.

در این جلسه دکتر میرزابیگی معاون آموزشی جهاد دانشگاهی و رامین امیری، مدیر واحد اشتغال جهاد نیز حضور داشتند.