اخبار

وبینار «از کارآفرینی تا اشتغال پایدار» برگزار شد

همدان

۱۴۰۰/۰۷/۲۴

خلاصه خبر

در راستای طرح ملي توسعه مشاغل خانگي در استان همدان و در جهت معرفی هر چه بیشتر رشته خیاطی و کارآفرینی در این حوزه، وبینار «از کارآفرینی تا اشتغال پایدار»، صبح امروز، شنبه 24 مهر ماه از طریق سامانه امجد برگزار شد.


متن کامل خبر

در راستای طرح ملي توسعه مشاغل خانگي در استان همدان و در جهت معرفی هر چه بیشتر رشته خیاطی و کارآفرینی در این حوزه، وبینار «از کارآفرینی تا اشتغال پایدار»، صبح  امروز، شنبه 24 مهر ماه از طریق سامانه امجد برگزار شد.

این وبینار توسط  خانم «زهرا قرا گوزلو»، کارآفرین موفق رشته خیاطی  و پیشران رشته عنوان شده در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان همدان و با حضور کارشناسان واحد اشتغال، دانشجویان و متقاضیان برگزار شد

در این وبینار  خانم قراگوزلو، مطالبی را در خصوص  راه اندازی کسب و کار در حوزه خیاطی، نقاط قوت و ضعف این رشته، مشکلات حوزه طراحی لباس، حمایت های دولت از این رشته جهت ارتقا کمی و کیفی آن و ... عنوان نمودند.

لازم به ذکر است این وبینار به همت دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان همدان، واحد علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی همدان و  اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از طریق سامانه امجد برگزار شد.