اخبار

جلسه با پیشران چرم دوزی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم برگزار شد

قم

۱۴۰۰/۰۷/۲۴

خلاصه خبر

در راستای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم، جلسه همکاری های مشترک با پیشران طرح مشاغل خانگی در استان قم برگزار شد.


متن کامل خبر

در ابتدای این جلسه یاسر شریفی گفت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و با اجرای جهاددانشگاهی در 31 کشور استان در حال اجرا می باشد.

مدیر اجرایی طرح مشاغل خانگی در استان قم افزود: این طرح در سه فاز اجرایی میشود و متقاضیان در این طرح ثبت نام ارزیابی و استعدادسنجی و توانمند شده اند و در فاز سوم به بازار اتصال پیدا خواهند کرد.

در ادامه خانم باقری گفت: فعالیت در حوزه چرم هم میتواند هم کار ساده ای باشد و هم متفاوت اما گاها هزینه بر می باشد به ویژه در کارهایی با حجم بزرگ معمولا قیمت بالایی دارند.

باقری افزود: محصولات تولید شده با چرم می تواند با ترکیب با سایر محصولات از تنوع خوبی برخوردار باشد و نیاز به خلاقیت دارد تا بتواند بازار مناسبی ایجاد نماید.

باقری ادامه داد: برای مشتری تنوع این کار و نیز دوخت باکیفیت و استفاده از چرم مرغوب  اهمیت بسیاری دارد.

باقری گفت:  باتوجه به اینکه قدرت خرید مردم پایین آمده است بر روی این کار هم تأثیر گذاشته است چرا که قیمت های محوصلات چرم کمی بالا می باشد و مشتری های خاص بیشتر به این سمت سوق پیدا می کنند و ما سعی کرده ایم با قیمت گذاری متفاوت نسبت به رقبا قابلیت جذب مشتری در این کار را بالاتر بریم.

پیشران طرح مشاغل خانگی در استان قم گفت: آمادگی همکاری با طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم را دارم و در زمینه سفارش سازی و آموزش های لازم ومشاوره به متقاضیان در این طرح می توانم همکاری نمایم.