در ابتدای این جلسه یاسر شریفی گفت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و با اجرای جهاددانشگاهی در 31 کشور استان در حال اجرا می باشد.
مدیر اجرایی طرح مشاغل خانگی در استان قم افزود: این طرح در سه فاز اجرایی میشود و متقاضیان در این طرح ثبت نام ارزیابی و استعدادسنجی و توانمند شده اند و در فاز سوم به بازار اتصال پیدا خواهند کرد.
در ادامه خانم باقری گفت: فعالیت در حوزه چرم هم میتواند هم کار ساده ای باشد و هم متفاوت اما گاها هزینه بر می باشد به ویژه در کارهایی با حجم بزرگ معمولا قیمت بالایی دارند.
باقری افزود: محصولات تولید شده با چرم می تواند با ترکیب با سایر محصولات از تنوع خوبی برخوردار باشد و نیاز به خلاقیت دارد تا بتواند بازار مناسبی ایجاد نماید.
باقری ادامه داد: برای مشتری تنوع این کار و نیز دوخت باکیفیت و استفاده از چرم مرغوب اهمیت بسیاری دارد.
باقری گفت: باتوجه به اینکه قدرت خرید مردم پایین آمده است بر روی این کار هم تأثیر گذاشته است چرا که قیمت های محوصلات چرم کمی بالا می باشد و مشتری های خاص بیشتر به این سمت سوق پیدا می کنند و ما سعی کرده ایم با قیمت گذاری متفاوت نسبت به رقبا قابلیت جذب مشتری در این کار را بالاتر بریم.
پیشران طرح مشاغل خانگی در استان قم گفت: آمادگی همکاری با طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم را دارم و در زمینه سفارش سازی و آموزش های لازم ومشاوره به متقاضیان در این طرح می توانم همکاری نمایم.
معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی
(۰۲۱) ۶۶۷۴۷۷۴۷