اخبار

بازدید بانوی کارآفرین کرجی از نخستین نمایشگاه مشاغل خانگی استان البرز

البرز

۱۴۰۰/۰۷/۲۶

خلاصه خبر

ایسنا/البرز معصومه جعفرزاده بانوی کارآفرین موفق، نویسنده ۲ کتاب "قانون جذب ثروت" و "تغییر باور مالی"، مربی بین المللی مهارت‌های زندگی و کارآفرینی و مدیر موسسه جذب مسیر خوشبختی از نخستین مرکز ساماندگی مشاغل خانگی کشور در کرج بازدید و از تولیدات زنان کارآفرین در این مرکز حمایت کرد.


متن کامل خبر

ایسنا/البرز معصومه جعفرزاده بانوی کارآفرین موفق، نویسنده  ۲ کتاب "قانون جذب ثروت" و "تغییر باور مالی"،  مربی بین المللی مهارت‌های زندگی و کارآفرینی و مدیر موسسه جذب مسیر خوشبختی از نخستین مرکز ساماندگی مشاغل خانگی کشور در کرج بازدید و از تولیدات زنان کارآفرین در این مرکز حمایت کرد.

وی ضمن بازدید این مرکز از محصولات زنان کارآفرین حمایت کرد و گفت: داشتن نگاه مثبت باید در همه ما رسوخ کند و باور داشته باشیم که همه افراد جامعه وظیفه دارند از تولیدکننده و کارآفرین حمایت کنند و مسئولان نیز باید به سراغ این افراد بروند.

جعفرزاده با بیش از ۲۰ سال سابقه تحقیق و پژوهش در زمینه‌ی قانون جذب و تغییر باور مالی، ضمن تشویق بانوان کارآفرین حاضر در این مرکز، بسته‌های‌ آموزشی و کتاب‌های خود را که این روزها مورد اقبال قرار گرفته است را در بین غرفه‌داران توزیع کرد و این نوید را داد که در آینده نزدیک آمادگی مشاوره و راهنمایی هرچه بیشتر به بانوان موفق در زمینه کارآفرینی را دارد.

 نویسنده کتاب های "قانون جذب ثروت" و "تغییر باور مالی" با تاکید بر اینکه کارآفرینی و اشتغال زایی تنها مخصوص آقایان نیست، اظهار کرد: اگر بانوان جامعه توانایی های خود را به درستی بشناسند و در جهت شکوفا کردن این توانایی ها قدم بردارند می توانند در زمینه تولید، و کارآفرینی نیز موفق باشند. همانطور که درخشش بسیاری از بانوان در عرصه گواهی بر این امر است.

مدیر موسسه جذب مسیر خوشبختی که با نام مستعار مصیح جعفر زاده در فضای کسب و کار شناخته می شود در ادامه با اشاره به آن‌که در مجموعه خود دوره‌های استقلال مالی با محتواهایی تحت این عنوان برای بانوان کارآفرین برگزار می‌کنیم، افزود: من معتقدم ضعف در تبلیغات یکی از عوامل بازدارنده در عرضه محصولات است. ما در کشور بانوان توانمند بسیاری داریم که آموزش مناسبی ندیده‌اند و درک درستی از تبلیغات ندارند از این رو به خوبی نتوانستند محصولات خود را عرضه کنند. ما در مجموعه خود دوره‌های مختلف آموزشی را برای بانوان برگزار می کنیم و آمادگی هرگونه حمایت از بانوان توانمند را داریم و همه افرادی که تصمیم به ورود در عرصه کارآفرینی دارند می توانند به  آدرس سایت: www.jafarzade.com مراجعه کنند.

مهمان امروز نمایشگاه مشاغل خانگی کرج دقایقی را با مسئولان و برگزار کنندگان این نمایشگاه دائمی به گفت و گو نشست و با تبادل اطلاعات و تجربیات دو طرفه مقدمات همکاری جهت حمایت از تولیدکنندگان مطرح شد.

گفتنی‌ست، نخستین مرکز ساماندهی مشاغل خانگی با همکاری جهاد دانشگاهی البرز، شهرداری کرج و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز راه‌اندازی شده و قرار است ضمن ارائه خدمات، دریچه‌ای تازه را به روی فعالان مشاغل خانگی باز کند.