اخبار

وبینار خلاقیت و ایده پردازی برگزار شد

قم

۱۴۰۰/۰۸/۰۳

خلاصه خبر

وبینار خلاقیت و ایده پردازی به همت دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان قم و مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان قم و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم و برگزار شد.


متن کامل خبر

وبینار خلاقیت و ایده پردازی به همت دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان قم و مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان قم و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم و برگزار شد.

این وبینار اولین وبینار از سلسله وبینارهای رویداد بانوی کارآفرین می باشد با هدف توانمندسازی و  آشنایی با ایده پردازی علاقمندان به حوزه کسب وکارها خرد و خانگی برگزار شد.

دکتر مصطفی ملایی در این وبینار به ارائه مباحث مهارت های اصلی مورد نیاز در یک کسب وکار را بیان نمود و گفت" خلاقیت کلید کارآفرینی است و هر فردی در هر کسب وکاری میبایست نسب به حوزه کاری خود تفکر و اندیشه کند چراکه تفکر کلید خلاقیت محسوب می شود.

ملائی گفت: تمرکز بر کسب و کار می تواند همواره موجب نوآوری در اراه ایده های نو در کسب وکار باشد و منجر به افزایش سطح درآمد شود.

در ادامه ملائی مباحث مربوط شناخت خلاقیت ، تکنیک های خلاقیت ، ضمیر ناخودآگاه، روش های افزایش خلق ارزش، برندسازی، خلاقیت در بسته بندی محصول، شناخت بازار هدف، ایده های پولساز، الگو گرفتن از تجراب دیگران، ویژگی های خاص مشترین در برخورد با ایده های نو را بیان نمودند

در پایان در بخش دوم این وبینار قراگیران به معرفی ایده های خود را بیان کردند و از مشاوره اختصاصی در خصوص ایده خود بهره مند شدند.

شایان ذکر است رویداد بانوی کارآفرین در راستای توانمندسازی مشاغل خرد و کوچک و خانگی در حوزه پوشاک در استان قم به صورت مشترک با همکاری دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم و کمیته امداد قم و مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی قم در حال برگزاری می باشد و علاقمندان می توانند ایده های خود را تا تاریخ 20 آبان ماه به دبیرخانه رویداد به آدرس https://formaloo.com/banookaridea ارسال نمایند.

همچنین جهت ثبت نام در وبینارهای آموزشی رایگان این رویداد می توانند به آدرس https://formaloo.com/banookarwb  مراجعه نمایند.