اخبار

برگزاری دوره مشاوره عمومی متقاضیان چرم‌دوزی در پارس‌آباد

اردبيل

۱۴۰۰/۰۸/۰۳

خلاصه خبر

به همت دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان اردبیل، دوره دو ساعته مشاوره عمومی برای متقاضیان چرم‌دوزی شهرستان پارس‌آباد برگزار شد.


متن کامل خبر

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل، در این دوره که با همکاری مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی پارس‌آباد مغان برگزار شد، مسئول دبیرخانه طرح ملی مشاغل خانگی استان اردبیل با تشریح ویژگی‌های این طرح، افزود: یکی از مشکلات عمده متقاضیان چرم‌دوزی، نبود برنامه‌ریزی مناسب برای تولیدو همچنین مشکلات موجود جهت فروش، بازاریابی و برندسازی است.

میثم ضارب‌نیا افزود: محصولات چرمی تولید شده با کیفیت بالا و با بهترین طرح‌ و ویژگی‌های هنری استان اردبیل به دلیل مشکلات موجود برای برندسازی و شناخت بازار هدف، به واسطه‌ها فروخته می‌شود و با نام برندهای دیگر استان‌ها به فروش می‌رسد که ساماندهی این امر نیازمند اقدام جامع در زمینه تولید و فروش این محصول است.

 وی کیفیت محصولات تولیدی متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی شهرستان پارس‌آباد را مناسب اعلام و تصریح کرد: امیدواریم با اجرای طرح و انجام مشاوره‌ و آموزش‌های لازم به ایجاد یک شبکه کسب و کار چرم‌دوزی مناسب در شهرستان پارس آباد کمک نماییم.