اخبار

آموزش جستجوی سریع پیج در اینستاگرام به تولیدکننده پوشاک دزفولی

خوزستان

۱۴۰۰/۰۸/۰۳

خلاصه خبر

اولین جلسه مشاوره فضای مجازی با موضوع ایجاد پیج جدید انگلیسی، انتخاب لوگو و رنگ سازمانی و انتخاب Name در صفحه ایسنتاگرام برای زهرا محمدی تولید کننده پوشاک بهپوش و مدیر فروشگاه مجازی در دزفول برگزار شد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، 3 آبان ماه 1400، با حضور محمدجواد بهروزیان مشاور فضای مجازی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان، مژگان مندنی زاده کارشناس طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان خوزستان، زهرا محمدی تولید کننده پوشاک بهپوش و مدیر فروشگاه مجازی جلسه مشاوره برگزار شد.

در این جلسه محمدجواد بهروزیان صفحه اینستاگرام تولیدی پوشاک بهپوش را بررسی کرد و گفت: صفحه ایسنتاگرام حاضربه شکل  مغازه ای است که لباس ها را بسته بندی کرده و خریدار نمی تواند آنها رو ببیند و جنس و کیفیت رو تشخیص دهد. پس باید پیج کاری جدید و پرمحتوا ساخته شود. درپیج جدید خریدار و بازدیدکنندگان  محصول می توانند نوع جنس، کیفیت، قیمت و سایز را به راحتی مشاهده کنند با این اطلاعات به سوال های خریداران پاسخ داده می شود و امکان سفارشگیری در پیج نیز فراهم می شود. مشاور فضای مجازی طرح بر رنگ سازمانی و لوگو تاکید کرد وگفت: هر کسب وکار باید یک رنگ سازمانی مخصوص به خود داشته باشد. رنگ سازمانی می تواند رنگ مورد علاقه صاحب کسب و کار باشد. در پروفایل لوگو با رنگ سازمانی مخصوص به خودتان قراردهید. لوگو نشان دهنده کار شماست و باید با کاری که انجام می دهید متناسب باشد مثلا اگرتولیدکننده لباس زیر هستید پس از لوگویی متناسب با آن استفاده کنید. بهروزیان افزود: سعی کنید از ایسنتاگرام انگلیسی استفاده کنید زیرا در پیچ انگلیسی راحت تر می تواند آموزش ببیند و بعضی از خدمات در پیج انگلیسی هست که در پیج فارسی وجود ندارد. پس بهتراست که پیج خود را به انگلیسی تبدیل کنید. مشاور طرح درخصوص اهمیت انتخاب Name و جستجو سریعتر در اینستاگرام گفت: به جای اسم بهپوش در قسمت Name کارهایی که انجام می دهید را وارد کنید مثلا بنویسید دوخت لباس زیر زنانه و مردانه. از این طریق کاربر در هنگام جستجو، پیج شما به راحتی پیدا می کند. اگر در اسم بهپوش در قسمت Name استفاده کنید چون این نام برای کسی آشنا نیست، فقط کسانی که پیج شما را داشته باشند می توانند آن را پیدا  می کنند.

در پایان جلسه مقرر شد زهرا محمدی مدیر تولیدی پوشاک بهپوش درخصوص انتخاب رنگ سازمانی مخصوص به خود، انتخاب لوگو مناسب و تغییر Name متناسب باموضوع کاری خود اقدام کند.

این جلسه در ادامه سلسله جلسات "دوشنبه های مشاوره" به صورت مجازی و رایگان برگزار شد.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با ظرفیت ایجاد شغل برای ۵۴ هزار و ۳۰۰ نفر در ۳۱ استان کشور از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان کارفرما به جهاد دانشگاهی واگذار شده و سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان نیز با سهمیه ۲۵۰۰ نفر مجری این طرح در استان است.