اخبار

مشاغل خانگی فرصت مناسبی برای بانوان خانه دار ایجاد کرده است

يزد

۱۴۰۰/۰۸/۰۴

خلاصه خبر

بانوی میبدی فعال در طرح توسعه مشاغل خانگی، این طرح را فرصت مناسبی برای بانوان خانه دار و زنان توانمند در مشاغل مختلف دانست که می توانند نسبت به درآمدزایی اقدام کنند.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان یزد، فاطمه شریف زاده، بانوی میبدی که اکنون در رشته نساجی شاخه حوله بافی و کاربافی فعالیت دارد با اشاره به نحوه آشنایی‌اش با طرح ملی توسعه مشاغل خانگی اظهار کرد: از طریق سازمان جهاد دانشگاهی با این طرح آشنا شدم که خوشبختانه در این زمینه و در راستای پیشرفت و توسعه مشاغل خانگی در شهرستان میبد اقداماتی انجام شده است .

وی ادامه داد: توسعه مشاغل خانگی بر پایه تسهیلات و امکانات هر چه بیشتر در بین افراد خانه دار و زنان توانمند که به هر صورت نتوانسته اند و خواهان کار بیرون از خانه نبوده اند، می تواند صورت گیرد، به نحوی که زنان در کنار خانه داری به کسب درآمد و اشتغال زایی روی آورند.

شریف زاده افزود: به منظور رقابت با بازار و دیگر محصولات سنتی سعی کرده ایم هر روز طراحی را به روزتر و رنگبندی شکیل تری در قالب چله و تارو پود داشته باشیم و خدا را شکر در این زمینه موفق بوده ایم .

این بانوی میبدی برند فعالیتش را سیمپل برشمرد و با اشاره به بسته بندی ارگانیک که از کاغذی دست ساز و ایرانی برای پیچیدن محصولات استفاده می شود گفت:  برای همه محصولات لیبل طراحی شده که با دست به پارچه ها دوخته می شود و کاغذی که در آن از بذر ریحان استفاده شده و می توان آن را به صورت گل و گلدان در اختیار داشت و از گیاه آن استفاده کرد، بهره برده ایم