اخبار

نشست هم اندیشی با تسهیلگران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان گلستان برگزار شد

گلستان

۱۴۰۰/۰۸/۰۷

خلاصه خبر

نشست هم اندیشی با تسهیلگران طرج ملی توسعه مشاغل خانگی باحضورمعاون آموزش وکارآفرینی جهاددانشگاهی گلستان ومدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان گلستان در روز چهارشنبه ۵ابان ماه برگزارشد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان گلستان: در این جلسه معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی  استان گلستان آقای امیرحسین  تناور و مدیر طرح ملی توسعه مشاغل خانگی آقای مهدی خطیر نامنی با تسهیل گران جهت بالاتر بردن سطح آموزش و مشاوره از نظر کیفیت ، کمیت ، بررسی مشکلات و چالشهای طرح به بحث و تبادل نظر پرداختند.


 مهندس تناور معاون آموزش وکارآفرینی جهاددانشگاهی گلستان  ضمن  بررسی مشکلات و معضلات اجرایی طرح به  راهکارهای اجرایی طرح  تاکید داشتند. و با تاکید بر بالا بردن سطح دانش و مهارت تسهیلگران نتایج مطلوبتر را خواستار شد .نیاز به یاد آوری می باشد که ۳ نفر از تسهیلگران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان گلستان  دارای مدرک دکتری کارآفرینی می باشند . "دکتر  سید داوود میرصادقی و دکتر وحیده مزیدی و دکتر زهرا الداغی " 

مهدی خطیرنامنی مدیر طرح ملی توسعه مشاغل خانگی نیز در این جلسه  از تسهیلگران خواست تا با انتخاب مشاوران و مدرسین خبره و پیشرانهای توانمند به توسعه و ایجاد بازار متقاضیان توجه ویژه شود.