اخبار

جلسه مشاوره درخصوص زنجیره ارزش و شبکه سازی با سرکار خانم آقایی زاده پیشران حصیربافی در استان گیلان

گيلان

۱۴۰۰/۰۸/۰۸

خلاصه خبر

سرکار خانم آقای زاده بیان داشتند حصیربافی به معنی بافت رشته‌های حاصل از الیاف گیاهی (سلولزی) به کمک دست و ابزار ساده دستی است که طی آن محصولات مختلفی مانند زیرانداز، سفره حصیری، انواع سبد، انواع ظرف و … تولید می‌شود.


متن کامل خبر

مزیت حصیربافی از جمله مزیت های مورد استقبال در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان گیلان است. سرکار خانم آقای زاده بیان داشتند حصیربافی به معنی بافت رشته‌های حاصل از الیاف گیاهی (سلولزی) به کمک دست و ابزار ساده دستی است که طی آن محصولات مختلفی مانند زیرانداز، سفره حصیری، انواع سبد، انواع ظرف و تولید می‌شود.

یک زنجیره ارزش برای توصیف کلیه فعالیت‌های تجاری مورد نیاز برای ایجاد یک محصول از ابتدا تا پایان استفاده می‌شود (به عنوان مثال ، طراحی ، تولید ، توزیع و غیره).  تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش ، مدل‌های بصری از این فعالیت‌ها را به کسب و کارها می‌دهد. با استفاده از این تجزیه و تحلیل ، می‌توانید برای ایجاد مزیت رقابتی ، بهبود کارایی و افزایش حاشیه سود قدم بردارید. بیایید با نگاهی عمیق‌تر به تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش بپردازیم و یاد بگیریم که چگونه می‌توانید فعالیت‌های کسب و کار خود را تحلیل کنید. طرح ملی توسعه مشاغل خانگی همزمان در 31 استان از جمله استان گیلان در حال اجرا می باشد. مزیت حصیربافی از جمله مزیت های مورد بررسی در گیلان می باشد.