اخبار

خود را متعهد می‌دانیم که الگوی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی را به نحو احسن در جهاد دانشگاهی ایجاد کنیم

تهران

۱۳۹۸/۰۷/۱۲

متن کامل خبر

رئیس جهاد دانشگاهی در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری با سازمان توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خطاب به مدیران بیان کرد: شما به ما اعتماد کنید، ما اعتماد شما را با کار خوب پاسخ می‌دهیم.
مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و سازمان توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ظهر امروز (چهارشنبه، ۱۰ مهر) با حضور دکتر حمیدرضا طیبی (رئیس جهاد دانشگاهی) و دکتر عیسی منصوری (معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون) و مهناز امامدادی (دبیر ستاد توسعه مشاغل خانگی وزارت کار) و دکتر بیجندی (معاون جهاد دانشگاهی و رئیس سازمان اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی (ستفا) در سازمان جهاددانشگاهی برگزار شد.
دکتر حمیدرضا طیبی در این مراسم اظهار کرد: خود را متعهد می‌دانیم که الگوی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی را به نحو احسن در جهاد دانشگاهی ایجاد کنیم.
وی افزود: خوشبختانه کل نظام و حوزه رهبری توجه خوبی به جهاد دانشگاهی دارد و همه همت ما این است که این اعتماد را به شیوه احسنت پاسخ دهیم؛ موفقیت جهاد دانشگاهی هم براساس اعتمادی است که به ما شده و امیدواریم الگوسازی خوبی در کشور برای توسعه الگوی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی انجام شود.
به گزارش ایسنا، طبق این تفاهم‌نامه ساماندهی، بررسی و مدت اجرای قرارداد از تاریخ ۱۰ مهر ماه سال جاری به مدت یک سال بوده و در صورت توافق طرفین قابل تمدید است.
هدف از اجرای این الگو تعامل با دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی دخیل در اجرای طرح و ارائه خدمات آموزش و مشاوره حضوری و غیر حضوری به متقاضیان مشاغل خانگی برای اتصال به بازار و ایجاد زیرساخت‌های بازاریابی و فروش محصولات مشاغل خانگی و ایجاد امکان و تسهیل نظارت وزارت بر فرآیند اجرای از طریق نرم افزار کنترل پروژه و بازدیدهای میدانی است. پایدار سازی مشاغل خانگی برای ۵۴ هزار و ۳۰۰ نفر از متقاضیان راه اندازی مشاغل خانگی در ۳۱ استان بر اساس طرح توسعه مشاغل خانگی انجام می‌شود.