اخبار

تفاهم‌نامه همکاری ستفا و شرکت فن آوری اطلاعات و ارتباطات اطلس یاب ترشیز(آیت)

تهران

۱۳۹۷/۰۴/۰۳

متن کامل خبر

در راستای اجرا و پیاده‌سازی طرح ملی الگوی جدید توسعه مشاغل خانگی تفاهم نامه همکاری بین سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان و شرکت فن آوری اطلاعات و ارتباطات اطلس یاب ترشیز (آیت) در روز ۳ تیر ۹۷ منعقد گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان، به منظور توسعه همکاری مشترک و بهره مندی از ظرفیت، توانمندی و تجارب طرفین و تقویت نقش بخش خصوصی در اجرای طرح های ملی اشتغالزایی&#۸۲۰۷;، بالاخص طرح ملی الگوی جدید توسعه مشاغل خانگی و ایجاد اشتغال خانگی در حوزه در راستای اجرای طرح ملی الگوی جدید توسعه مشاغل خانگی، این تفاهم نامه بین سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان به نمایندگی دکتر محمد صادق بیجندی و شرکت فن آوری اطلاعات و ارتباطات اطلس یاب ترشیز (آیت) به نمایندگی محمد رسول عاصمی منعقد و طرفین متعهد به رعایت مفاد آن شده اند.

توسعه همکاری های فیمابین در راستای اجرا و پیاده سازی طرح ملی الگوی جدید توسعه مشاغل خانگی در حوزه فروش محصولات، استفاده بهینه از ظرفیت ها و پتانسیل های مادی و معنوی طرفین تفاهم نامه از اهداف این تفاهم نامه است.

گفتنی است مدت زمان این تفاهم نامه از تاریخ امضا به مدت ۲۴ ماه می باشد و تمدید آن با بررسی مجدد طرفین تفاهم نامه و توافق کتبی امکان پذیر می باشد.