اخبار

برگزاری کارگاه" طراحی و استاندارد سازی محصول" در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان گیلان

گيلان

۱۴۰۰/۰۸/۱۱

خلاصه خبر

مدرس دوره جناب آقای مهندس افشین مهندس یگانه فر بودند. ایشان پیرامون اثرات مثبت استانداردسازی محصولات در مشاغل خانگی مطرح کردند: اگر فعالان حوزه کسب و کار خانگی اثرات مثبت استانداردسازی محصولات در مشاغل خانگی را بدانند قطعا مشوق خوبی برای این کارخواهند شد و حتی این آگاه سازی می‌تواند اشتغال‌زایی بیشتری را هم به دنبال داشته باشد.


متن کامل خبر

مدرس دوره جناب آقای مهندس افشین مهندس یگانه فر بودند. ایشان پیرامون اثرات مثبت استانداردسازی محصولات در مشاغل خانگی مطرح کردند: اگر فعالان حوزه کسب و کار خانگی اثرات مثبت استانداردسازی محصولات در مشاغل خانگی را بدانند قطعا مشوق خوبی  برای این کارخواهند شد و حتی این آگاه سازی می‌تواند اشتغال‌زایی بیشتری را هم به دنبال داشته باشد.

یگانه فرافزود: استانداردسازی و ارتقای محصولات برای ورود به بازار و ایجاد اعتماد پایدار در مصرف کننده قطعا بازار مصرف را گسترده تر و بالطبع تولید محصول را افزایش خواهد داد. وی تصریح کرد: امروز دنیا از فرصت کرونا برای توسعه کسب و کارخانگی استفاده کرده و ما در استان گیلان نیز باید به این سمت حرکت کنیم، در همین زمینه تولید ماسک، گان و کفش‌های مخصوص در دوران کرونا توسط مزیت دوزندگی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی مورد توجه قرار گرفت. استانداردسازی مشاغل و محصولات خانگی علاوه بر تشویق افراد مشغول در کسب و کار می تواند مسیر اشتغال زایی را هموار کند.