اخبار

برگزاری سی و هفتین نشست کارگاه آموزش تخصصی "طراحی و استاندار سازی محصول" در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان گیلان

گيلان

۱۴۰۰/۰۸/۱۱

خلاصه خبر

مدرس دوره جناب آقای مهندس افشین مهندس یگانه فر کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی بودند. یگانه فرافزود: پدیدآوری و ارائه محصولات عالی، مورد تمایل بازار و با رضایتمندی بالای مشتری، نیازمند رویکردی یکپارچه به طراحی از مدیر یک کسب و کار و تیم های چندتخصصی است.


متن کامل خبر

مدرس دوره جناب آقای مهندس افشین مهندس یگانه فر کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی بودند. یگانه فرافزود: پدیدآوری و ارائه محصولات عالی، مورد تمایل بازار و با رضایتمندی بالای مشتری، نیازمند رویکردی یکپارچه به طراحی از مدیر یک کسب و کار و تیم های چندتخصصی است. تعالی در طراحی، یک عامل مهم در تمایز بین محصولات رقیب است و می توانید کلیدی برای پایداری کسب و کار در بازارهای رقابتی باشد.

در این کارگاه مطرح شد: مفاهیم، اصول و عناصر طراحی محصول شرح داده شده دریک استاندارد، تمام انواع محصولات ساخته شده را شامل می شود. به کارگیری اصول شرح داده شده در استاندارد، تولید محصولات در زمان و بودجه (هزینه) مشخص شده ، برآورده کردن الزامات مشتری و کسب و کار را تسهیل کرده و باعث ایجاد شانس بیشتری برای موفقیت در بازارها می شود.

وی تصریح کرد: امروز دنیا از فرصت کرونا برای توسعه کسب و کارخانگی استفاده کرده و ما در استان گیلان نیز باید به این سمت حرکت کنیم، در همین زمینه تولید ماسک، گان و کفش‌های مخصوص در دوران کرونا توسط مزیت دوزندگی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی مورد توجه قرار گرفت. استانداردسازی مشاغل و محصولات خانگی علاوه بر تشویق افراد مشغول در کسب و کار می تواند مسیر اشتغال زایی را هموار کند.