اخبار

بازدید مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری کردستان از دبیرخانه مشاغل خانگی استان

كردستان

۱۳۹۷/۰۳/۰۶

متن کامل خبر

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان شنبه ۵ خرداد از دبیرخانه مشاغل خانگی جهاددانشگاهی استان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی کردستان، فرانک قدسی در بازدید از دبیرخانه مشاغل خانگی جهاددانشگاهی کردستان، اظهار کرد: بیکاری از مهم ترین دغدغه های حال حاضر استان می باشد که آسیب های اجتماعی زیادی در پی داشته است.

وی افزود: تجربه ثابت کرده که دولت به تنهایی توان مقابله با آسیب های اجتماعی را ندارد و همه دستگاه ها و ادارات باید در این راستا همدل و همراه باشند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان، بیان کرد: بهره مندی از فرصت هایی همچون جهاددانشگاهی که ظرفیت علمی، اقتصادی و اجتماعی بالایی دارد، می تواند ما را در راه کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از بیکاری و اشتغال کمک کند.

وی اعلام کرد: بنا داریم تا با تعامل و همکاری بیش از پیش دستگاه های اجرایی استان که ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی دارند بسیاری از مطالبات بر زمین مانده استان را تحقق بخشیم که در این راه جهاددانشکاهی کردستان با توجه به توان بالا و پتانسیل های خود در تمامی زمینه ها می تواند نقش موثری داشته باشد.

قدسی ورود جهاددانشگاهی به حوزه اشتغال را امری مثبت ارزیابی کرد و گفت: این نهاد علمی به واسطه توان آموزشی، تجاری، فرهنگی و پژوهشی خود می تواند به عنوان یک تسهیل  گر گامی موثر در راستای اشتغالزایی استان بردارد.

وی اعلام کرد: همکاری با جهاددانشگاهی استان کردستان در دستور کار دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوده و امید است که انعقاد تفاهم نامه با این نهاد موجب هم افزایی اقتصادی و اجتماعی در سطح استان شود.