اخبار

جلسه هماهنگی عقد قرارداد اشتغال کمیته امداد امام خمینی و جهاد دانشگاهی همدان

همدان

۱۴۰۰/۰۸/۱۷

خلاصه خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان همدان، در پی مذاکرات انجام شده، جلسه هماهنگی جهت انعقاد قرارداد اجرای طرح هدایت شغلی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان توسط جهاد دانشگاهی؛ میان این دو مجموعه برگزار شد.


متن کامل خبر

در این نشست، دکتر عبدالله میرزابیگی، معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی همدان به معرفی رسالت، عملکرد و اهداف جهاد دانشگاهی پرداخت و ضمن بیان دستآوردهای جهاد دانشگاهی به فعالیت‌های گسترده این نهاد انقلابی در بخش های مختلف اشاره کرد.

در ادامه این دیدار رامین امیری، مدیر واحد اشتغال جهاد دانشگاهی استان همدان با اعلام آمادگی مشاوره شغلی و کسب و کار جهاد دانشگاهی برای ارائه خدمت به متقاضیان، به اقدامات این مجموعه در طرح توانمند سازی زنان سرپرست خانوار و طرح ملی توسعه مشاغل خانگی اشاره کرد.

امیری با اشاره به سابقه درخشان واحد اشتغال جهاد در اجرای دو طرح عنوان شده گفت: این مجموعه آمادگی لازم جهت اجرای طرح هدایت شغلی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان دارد.

در ادامه شهرام عابدی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان  همدان نیز با اشاره به ظرفیت‌های مناسب جهاد دانشگاهی گفت: کمیته امداد آمادگی همکاری با جهاد دانشگاهی در زمینه‌های مختلف و بطور ویژه در زمینه‌های اشتغال و تسهیلگری و توسعه همکاری های مشترک دارد.

در این جلسه روند اجرای طرح، جوانب کلی و مباحث مالی آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.