اخبار

معاون آموزش جهاددانشگاهی گلستان: آموزش هدف مند نقطه قوت طرح ملی توسعه مشاغل خانگی است

گلستان

۱۴۰۰/۰۸/۱۸

خلاصه خبر

معاون آموزش وکارآفرینی جهاددانشگاهی واحد استان گلستان گفت: درطرح ملی توسعه مشاغل خانگی اموزش به صورت هدفمند است کاملا بسیار دقیق دراین طرح ملی دراستان اجرا می شود.


متن کامل خبر

.
به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان گلستان،امیر حسین تناور در دیدار با بارئیس اداره میراث فرهنگی ،گردشگری وصنایع دستی گنبدکاووس اظهارکرد:طرح ملی توسعه مشاغل خانگی روی گروه هدف یا مخاطبان مشخصی تمرکز کرده است و تمام فرایندهای آن در همین راستا پیش می‌رود وآموزش‌هایی که در فرایند اجرای طرح ارائه می‌شد، کاملاً هدفمند است.

وی افزود: با اجرای این طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، فروش محصولات رونق زیادی پیدا کرد که کمک بزرگی به مسئله اشتغال دراستان میکند و با توجه به اینکه طرح توسعه مشاغل خانگی بیشتر شامل حال بانوان می‌شود.

 

 مهدی خطیرنامنی مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی آقای خطیرنامنی نیز به بیان مزیتهای این طرح پرداخت و استفاده از ظرفیتهای فضای مجازی و بازارهای مجازی را برای افزایش فروش متقاضیان سازنده دانست و آمادگی مجموعه طرح ملی را برای آموزشهای تخصصی و کاربردی بازاریابان صنایع دستی ابراز داشتند.

 

خانم آق آتابای  رئیس میراث فرهنگی، گردشگری  وصنایع دستی گنبدکاووس نیز با کامل و جامع دانستن این طرح ،ابراز تمایل خود را بیان داشت و از هنرمندان و پیشرانها درخواست کردند برای رونق در فروش ،خلاقیت،کسب انگیزه ، کار تیمی افزایش مهارت های عمومی و تخصصی با این طرح همکاری نمایند .تا بتوان بخشی از معضل بیکاری را رفع نمود.


در انتها نیز هنرمندان پیرامون مشکلات و دغدغه های کسب و کار خود و لزوم اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به بحث و تبادل نظر پرداختند.