به گزارش دبیر خانه طرح ملی مشاغل خانگی : در راستای اجرای طرح ملی مشاغل خانگی و مشاوره متقاضیان مشاغل خانگی انوشیروان سعیدی مشاور کسب و کار توضیح مختصر از طرح ملی مشاغل خانگی پرداخت و گفت : برای موفقیت در کسب.کاررباید به تمام جوانب کاری توجه داشت تا آنجا که باید دید شاغلین در کسبوکارهای خانگی به صورتهای متفاوتی کار میکنند. ممکن است فعالیت آنها به صورت کارمزدی برای یک کارفرما باشد.
با افزایش تعداد کسبوکارهای خانگی، رقابت بیشتری در این حوزه به وجود آمده است. پلتفرمهای فروش آنلاین محصولات خانگی، به افزایش تعداد و تنوع یافتن این کسبوکارها دامن زده است. همین موضوع موجب شده است تا تثبیت نام برند و تبلیغات برای بسیاری از مشاغل خانگی از اهمیت ویژهای برخوردار شود.
ثبت برند به شما امکان میدهد بتوانید تبلیغات مؤثرتری انجام دهید. همچنین نام تجاری خود را از خطر سوءاستفاده احتمالی دیگران در امان میدارید. تفاوتی ندارد که شما تولیدکننده کوچکی هستید که در خانه کار میکند یا طراحی که تحت نام برندش، محصولات خاص خود را به تعداد محدود در اینستاگرام به فروش میرساند، ثبت برند و طی کردن رویه قانونی کار برای شما ضروری است.
برندینگ شامل تمام مراحلی است که از هنگام جرقه زدن ایده در ذهن شما تا ارائه محصولتان به بازار طی میشود. اما ثبت برند به انجام روال قانونی ثبت یک نام تجاری به اسم یک یا چند فرد گفته میشود که طی آن نام تجاری برند شما، از نظر قانونی نیز به رسمیت شناخته خواهد شد. بنابراین، تمام فرایند نامگذاری شرکت و محصولات در حوزه برندینگ قرار میگیرد.
وی در ادامه مراحل ثبت برند مشاغل خانگیرا توضیح داد و متقاضی تمام سوالات خود را به صورت حضوری دریافت کرد .
انتهای پیام
معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی
(۰۲۱) ۶۶۷۴۷۷۴۷