اخبار

معاون آموزشی وکارآفرینی جهاددانشگاهی واحد استان گلستان:مشاغل خانگی فرصت شغلی مناسب برای هنرمند است

گلستان

۱۴۰۰/۰۸/۱۹

خلاصه خبر

معاون آموزشی وکارآفرینی جهاددانشگاهی واحد استان گلستان گفت: مشاغل خانگی فرصت شغلی مناسب برای هنرمندان استان محسوب می شود وباید اقدمات مناسبی انجام دهیم تا برای هنرمندان استان ایجاداشتغال کنیم.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی گلستان، امیر حسین تناور در دیدار با رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان مراوه تپه اظهارکرد:طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در تمام استان‌های کشور با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نظارت ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها و با مجری‌گری جهاد دانشگاهی در حال انجام است.


تناور  افزود: هدف از اجرای‌ طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، کمک به توسعه بازار تولیدکنندگان مشاغل خانگی است و سهمیه گلستان در این طرح، ۲۳۰۰ نفر است .


مهدی  خطیرنامنی مدیراجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی گلستان تصریح کرد:، کار اتصال به بازار و پایدارسازی از اهداف اصلی طرح توسعه مشاغل خانگی استان است و با حمایت از پیشران‌ها زمینه اشتغال متقاضیان و درآمد پایدار خانواده‌ها را فراهم  میکنیم.


وی ادامه داد: عدم  اتصال درست به بازار از مهمترین موانع پیش روی توسعه مشاغل خانگی است .که یکی از راههای  رفع آن بازاریابی و فروش محصول درفضای مجازی و بازارهای مجازی میباشد.


نامنی خاطرنشان کرد:  مهم‌ترین ویژگی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، تولید مبتنی بر بازار و توانمند کردن متقاضیان و کاهش وابستگی به وام است و  باشیوع بیماری کرونا، فروش اینترنتی افزایش یافته و متقاضیان بدون در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی می توانند محصولات مورد نظر را سفارش ‌دهند.